جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تلويزيون 65 اينچ ال جي فوركي اسمارت مدل 65nano86

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

تلويزيون 65 اينچ ال جي فوركي اسمارت مدل 65nano86

۱۳ بازديد

تلويزيون ال جي 65 اينچ جديد مدل 65Nano86VNA نيز بيشترين سطح امنيت را فراهم آورده و محيطي كاملا سالم را براي مصرف كننده ايجاد خواهد نمود. ال جي در سال 2020 براي تلويزيون هاي مدرن و نانوسل مدل LG NanoCell TV 65Nano86 قابليت قابليت HGIG را به كار رفته است.

اين فناوري در هنگام بازي و گيم با تلويزيون، فعال شده و مي تواند كارايي تلويزيون و كيفيت تلويزيون را به نهايت برساند. تلويزيون ال جي 65NANO86 نانوسل يكي از جديدترين تلويزيون هاي 4K ال جي است كه در سال 2020 توسط اين شركت معروف به بازار معرفي شده است. تلويزيون NANO86 از صفحه نمايش نانوسل و كيفيت تصوير 4K پشتيباني ميكند.

تلويزيون نانوسل ال جي NANO86 با استفاده از نسل چهارم پردازنده آلفا 7 به پردازش عمليات مربوط به تصوير ميپردازد. اين تلويزيون داراي فناوري AI Picture است و از طريق الگوريتم يادگيري هوش مصنوعي به بهبود كيفيت تصاوير در حال پخش كمك ميكند. فناوري AI Picture داراي يك پايگاه داده گسترده با بيش از يك ميليون نقطه داده تصويري است و ميتواند به كمك پردازشگر α7 Gen4 Processor 4K نسبت به محتواي در حال پخش كيفيت تصاوير را بهبود ببخشد. اين تكنولوژي با تشخيص هوشمند محتواي در حال پخش را تشخيص داده و نويز آنها را از بين ميبرد.

در ساخت صفحه نمايش اين تلويزيون از تكنولوژي نانوسل استفاده شده است. از جمله ويژگي هايي كه آن را از مدل هاي پايين تر متمايز كرده، برخورداري از ويژگي هاي مخصوص بازي و صفحه با رفرش ريت 100 هرتز ميباشد. اين محصول مجهز به پورت HDMI 2.1 بوده و از تكنولوژي eARC نيز پشتيباني مي كند. تلويزيون الجي 65NANO86 با تكنولوژي VRR از رفرش ريت متغير پشتيباني خواهد نمود و تكنولوژي ALLM نيز در كاهش خودكار Latency و تجربه لذت بخش تر بازي ها تاثير دارد.

امكانات ويژه تلويزيون الجي 56اينچ مدل 65nano86

تلويزيون NanoCell ال جي بليت دائمي شما در استاديوم‌ها و سالن‌هاي سينماست. اين محصول با پشتيباني از دالبي ويژن و بسياري امكانات ديگر، تصاويري روشن و خيره‌كننده ارائه مي‌كند. دالبي با پشتيباني از فرمت‌هاي HDR شما را به دنياي جديدي از فيلم‌ها دعوت مي‌كند. اين فناوري به صورت خودكار تنظيمات تصوير را بسته به شرايط روشنايي محيط و ژانرهاي محتوا تنظيم مي‌كند. در كنار آن دالبي اتموس شما را به دل وقايع مي‌برد و با صدايي فراگير و واقعي شما را احاطه مي‌كند.

اين پردازنده هوشمند نويز تصاوير را كاهش داده و با افزايش وضوح تصاوير، صحنه هايي صاف و شفاف را توليد ميكند. با افزايش رزولوشن تصوير و تبديل آنها به كيفيت 4K يا در حد آن به كمك پردازنده a7 تصاوير واقعي را در اختيار خواهيد داشت. پردازش صدا و تصوير در تلويزيون الجي NANO86 باعث ميشود تا بهترين تجربه را از فيلم و بازي مورد علاقه خود به دست آوريد. پردازنده هوشمند Alpha 7 در كنار تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين تلويزيون به كار رفته است به بهبود و افزايش كيفيت تصاوير پرداخته و در نهايت تصاويري واقعي را با جزييات دقيق به نمايش ميگذارد. يكي از مهم ترين و كاربردي ترين قطعات در تلويزيون 2020 نانوسل ال جي، پردازنده به كار رفته در آن است كه وظيفه پردازش داده ها را دارد.

البته اين نكته قابل ذكر است كه كارت گرافيك شما بايد توسط تلويزيون نانو 86 پشتيباني شود تا از ويژگي هاي FreeSync بهره ببريد. تلويزيون 65 اينچ ال جي NANO86 داراي فناوري ALLM براي ارائه Input Lag پايين است. اين حالت باعث ميشود رنگ، كنتراست و غيره دقيقا همانطور كه مد نظر سازنده بازي بود پخش شود. تلويزيون 2021 ال جي NANO86 يك تلويزيون حرفه اي براي بازي است و در دسته تلويزيون هاي گيمينگ قرار ميگيرد. اين تلويزيون با امكاناتي كه ارائه ميدهد شما در بازي غوطه ور ميسازد و تجربه شيريني از بازي هاي مورد علاقه خود را به دست خواهيد آورد. تلويزيون سوني X9000H داراي صفحه نمايش ال اي دي با پنل VA است و براي تماشاي در محيط هاي كم نور تر و از از زاويه روبرو مناسب است.

ال جي با بكارگيري جديدترين تكنولوژي‌ها و خلاقانه‌ترين طراحي‌ها، تركيب هنر و فناوري را به شما ارائه مي‌دهد. است و از دو قابليت بسيار ويژه ي HDR10 Pro و HLG پشتيباني ميكند كه سبب ميشود كنتراست تصوير در اين تلويزيون نسبت به ساير مدل هاي فاقد اين قابليت بسيار بالاتر باشد. اين قابليت ها سبب ميشود كه روشنايي صفحه به صورت كاملا خودكار تنظيم شود و در نتيجه با تنظيم ميزان روشنايي هر رنگ سبب مي شود تمامي رنگ هاي موجود در صفحه به صورت مجزا ديده شوند. در هنگام نگاه كردن به تلويزيون شما هيچ تاري يا آميختگي رنگي نخواهيد داشت و قادر به ديدن تمامي جزئيات تصوير با بهترين كيفيت ممكن خواهيد بود. تلويزيون هاي ال جي به لطف وجود سيستم عامل ال جي webos از امكانات ويژه اي برخوردار هستند.

سيستم صوتي ۲٫۰ كاناله اين تلويزيون صدايي با توان خروجي ۲۰ وات منتشر مي‌دهد. روژيار كالا فروشگاه تازه تاسيس است كه به همت جوانان ايراني به منظور افزايش اشتغال زايي و تامين كالاهاي اساسي مردم ايران راه اندازي شده است. فروشگاه اينترنتي روژيار كالا بخشي از فروشگاه را به فروش لوازم خانگي همچون تلويزيون، يخچال و فريزر، ماشين ظرفشويي، ماشين لباسشويي، كولر گازي با برندهاي جهاني همچون سامسونگ، ال جي، بوش، سوني و ... همچنين روژيار كالا بخش ديگري از فروشگاه را به مد و پوشاك در جهت تامين كالاهايي همچون كفش و عينك با برندهاي جهاني همچون نايك، آديداس، ريبوك و ... بخش ديگري از فروشگاه اينترنتي روژيار كالا به تامين لوازم خودرو كاربران اختصاص داده شده است.

تصاويري واقعي با كيفيت تصوير 4k در تلويزيون 65nano86

LG در تلويزيون هاي 2020 خود از فناوري هاي مختلفي استفاده كرده است تا تجربه شگفت انگيزي از بازي را به دست آوريد. فناوري هايي مانند VRR، ALLM، HGIG از تكنولوژي هايي هستند كه باعث پخش روان و سريع بازي با كيفيت تصوير فوق العاده در اين تلويزيون ميشوند. شما ميتوانيد براي اتصال كنسول بازي به تلويزيون از درگاه HDMI استفاده كنيد. تلويزيون 65 اينچ ال جي NANO86 از HDMI 2.1 پشتيباني ميكند كه از سرعت بسيار خوبي در انتقال داده برخوردار است. به اين ترتيب محتواي مورد نظرتان سريع و با كيفيت و وضوح بالايي پخش ميوشد و تجربه بازي برايتان جذاب تر خواهد شد. تلويزيون 65 اينچ ال جي NANO86 از فناوري نانوسل پشتيباني ميكند و كنتراست صحنه ها را بر اساس رنگهاي روشن و تيره تنظيم كرده و به اين ترتيب صحنه هايي واقعي را به نمايش ميگذارد.

بررسي تلويزيون ال اي دي هوشمند مدل 65nano86 سايز ۶۵ اينچ

تلويزيون ال جي مدل LG 65Nano86 همانطور كه از نامش معلوم است، از تكنولوژي نانو سل بهره گرفته است. تكنولوژي ذرات نانو در تلويزيون هاي مدرن ال جي سبب شده، تلويزيون ال جي نانو 86 تصاويري درخشان و با كيفيت را به نمايش بگذارد. پردازنده مي تواند بسيار حائز اهميت باشد چرا كه مغز اين تلويزيون به حساب مي ايد و تمام تصاوير و اصوات توسط آن كنترل مي شوند. نانوسل در تلويزيون به صورتي تصاوير را به حد واقعي بودن مي رساند كه از هر نظر شما تصويري بسيار خاص را از تلويزيون خود دريافت كنيد و ميتوانيد كوچك ترين جزئيات را به كمك نانوسل در تلويزيون خود مشاهده كنيد. تلويزيون ال جي 55NANO956هم از ديگر مدل هاي برند ال جي مي باشد كه با ظاهر اراسته و صفحه نمايش 55 اينچي كه دارد توانسته انتخاب عالي براي سالن هاي بزرگ و متوسط باشد. در بين انواع محصولات صوتي وتصويري تلويزيون بيشترين پيشرفت در طراحي و امكانات را داشته.تلويزيون 2021 ميلاديدر امكانات و تكنولوژي سر آمد ميباشند.

كيفيت تصاوير؛ فراتر از انتظار

يك ويرايش صحيح و كنترل املاي صحيح كلمات اعتبار بيشتري به نقد و بررسي نوشته شده توسط شما مي دهد. همچنين براي بالا رفتن خوانايي، فاصله بين پاراگراف ها و بالت گذاري را رعايت كنيد. هميشه بهتر است، به سوالاتي پاسخ بدهيد كه سوال شخصي شما پيش از اين بوده و با تجربه يا تحقيق پاسخ آن را بدست آورده ايد. وزن قابل تحمل 35 كيلو گرم حداكثر سايز قابل استفاده 50 اينچ فاصله از محل نصب 40 ~ 625 ميلي متر حركت حول محور افقي -5 ~ +15 درجه حركت حول محور عمودي -90 ~ +90 درجه حركت دوراني -15 ~ +15 درجه حداكثر فاصله...

خريد تلويزيون ال جي

تلويزيون ۶۵ اينچ ال جي NANO86 مجهز به موتور پردازشگر α۷ Gen3 مي باشد. تلويزيون ۲۰۲۰ ال جي NANO86 از درگاه هاي ارتباطي متنوع پشتيباني مي‌كند و NANO86 ال‌جي را مجهز به سيستم عامل webOS به بازار عرضه نموده است. تلويزيون ۶۵ اينچ ال جي NANO86 با داشتن پردازنده چهارهسته‌اي قادر است تصاوير با كيفيت بالا بر روي صفحه نمايش ۶۵ اينچ براي كاربران نمايش دهد. تلويزيون 2020 ال جي NANO86 را ميتوان به عنوان يك تلويزيون فوق العاده براي بازي هاي رايانه اي معرفي كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.