جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

10 نمايندگي برتر كولر گازي 24000 ال جي

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

10 نمايندگي برتر كولر گازي 24000 ال جي

۱۰۴ بازديد

كولر گازي 24000 ال جي در بين محصولات ال جي جزوه پرفروش ترين ها محسوب مي شود و به دليل داشتن ويژگي هاي منحصر به فرد محبوبيت خاصي پيدا كرده است. از آنجايي كه امروزه تمامي افراد از كولر گازي به عنوان سيستم تهويه مطبوع استفاده مي كنند، شما هم بهتر است اين نوع كولر را انتخاب كنيد. كولر گازي 24000 ال جي هم يكي از بهترين انتخاب هايي مي باشد كه شما مي توانيد در بين انواع مدل هاي متنوع داشته باشيد. 

كولر گازي 24000 ال جي را زماني كه مي خواهيد، خريداري كنيد بايد به گارانتي آن توجه بسيار زيادي داشته باشيد، چرا كه بسياري از كلاهبرداران جنس تقلبي را بدون گارانتي به شما عرضه مي نمايند و آن محصول نه تنها به خوبي كار نمي كند، بلكه به زودي هم عملكرد خود را از دست مي دهد. بسياري از افراد كولر گازي ال جي 24000 بدون گارانتي را خريداري مي كنند و پس از مدتي با عواقب خريد زيان آور خود آشنا خواهند شد. بنابراين در اينجا شما بايد به گارانتي كولر گازي 24000 ال جي دقت بسيار زيادي داشته باشيد.

برخي از مشكلاتي كه زمان خريد كولر گازي 24000 ال جي بدون گارانتي به وجود مي آيد:

زماني كه شما كولر گازي 24000 ال جي با گارانتي و ضمانت خريداري كنيد بدون شك از كيفيت و عملكرد آن رضايت كافي خواهيد داشت. ولي زماني كه نوع بي كيفيت و بدون گارانتي اين كالا را خريداري كنيد احتمال دارد با مشكلاتي مواجه شويد و برخي از اين مشكل ها عبارت مي باشد از:

1. مصرف بالاي برق:

اين مسئله كه كولر گازي مصرف برق بالايي دارد در بين بسياري از افراد دغدغه مهمي به شمار مي رود و به همين دليل است كه آن را خريداري نمي كنند. ولي شما بايد بدانيد كولر گازي 24000 ال جي كه گارانتي ندارد بدون مصرف برق زيادي را بر دوش شما مي گذارد، چرا كه بسياري از استانداردهاي توليدي و انرژي در آن رعايت نشده است. اگر شما دقت داشته باشيد تمامي محصولاتي كه گارانتي دارند داراي برگه ضمانت مي باشند و مصرف انرژي آنها مشخص شده است. در صورتي كه آنها برگه ضمانت نداشته باشند، امكان دارد به زودي قطعات برق آن دچار مشكل شود و شما هزينه زيادي براي تعمير آن پرداخت كنيد.

2. نصب توسط افراد غيرحرفه اي:

برخي از افراد امكان دارد كه نصب كولر گازي 24000 ال جي را به افراد غير حرفه اي بسپارند و به همين دليل نصب كولر گازي آنها با مشكل مواجه شود. شما به هيچ عنوان نبايد نصب كولر گازي را به افراد غير حرفه اي بسپاريد و يا اينكه خودتان آن را نصب كنيد. از آنجايي كه سيستم و تنظيمات اين كولر پيچيدگي هاي خاص و منحصر به فرد خود را دارد شما بايد تنها نصب آن را به افرادي كه حرفه اي هستند بسپاريد. نمايندگي ال جي در سراسر شهرهاي ايران فعاليت مي كند و كارشناسان نصب وسايل برقي اين برند هر لحظه و زماني كه شما درخواست دهيد براي خدمات رساني به مشتريان آماده هستند. بنابراين شما بهتر است با نمايندگي سايت تماس برقرار كنيد و از آنها درخواست نماييد كارشناسان و نصاباني كه تخصص دارند را براي نصب كولر به مكان مورد نظر شما اعزام كنند.

3. دريافت هزينه بالا از مشتري:

اگر كولر گازي 24000 ال جي شما گارانتي و ضمانت كالا نداشته باشد، امكان دارد كه نصابان هزينه بالايي را از شما دريافت كنند. در صورتي كه هزينه نصب كولر به وسيله افراد حرفه اي و كارشناسان برند ال جي براي اولين بار رايگان است و از شما هزينه اي دريافت نمي گردد.

4. عدم پيگيري خرابي هاي كولر:

برخي از مواقع امكان دارد كولر گازي شما با مشكل مواجه شود و بخواهيد با در دست داشتن گارانتي محصول از تعميركاران حرفه اي درخواست نماييد آن را تعمير كنند. در صورتي كه كولر گازي 24000 ال جي شما گارانتي نداشته باشد نمي توانيد از تعميركاران درخواست نماييد آن را تعمير كنند و اگر هم پيگيري كنيد آنها به خواسته شما توجهي نشان نمي دهند زماني كه كارشناسان حرفه اي كولر گازي شما را تعمير كنند هزينه بالايي را دريافت نخواهند كرد، ولي كارشناساني كه به صورت غير حرفه اي كولر را تعمير كنند هم دستمزد بالايي مي گيرند و هم اينكه قطعات را به درستي نصب نمي كنند. دقت داشته باشيد كه قطعات اصلي و اورجينال كولر گازي 24000 ال جي را تنها نمايندگي هاي معتبر ال جي دارند و از مكان هاي ديگر نمي توانيد آنها را خريداري كنيد.

 

مشخصات تماس تاپ فروش 

آدرس فروشگاه: ايران، استان كردستان، شهر بانه

همراه مديريت: 09170840644

 

منبع:

https://topfroosh.com/shop/كولر-گازي-24000-ال-جي/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.