فيس بوك به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه مي دهد تا از طريق تبليغات از فيلم هاي كوتاه درآمد كسب كنند. به گزارش دنياي 77 ، فيس بوك اين خبر را در يك وبلاگ اعلام كرد و برنامه خود را براي كمك به توليدكنندگان محتوا در كسب درآمد توضيح داد. اين اقدام پس از …
درآمدزايي توليدكنندگان محتوا از ويديوهاي كوتاه در فيس بوك https://d77.ir/درآمدزايي-توليدكنندگان-محتوا-از-ويدي/ دنياي 77 Thu, 11 Mar 2021 23:37:25 0000 اقتصاد و مالي https://d77.ir/درآمدزايي-توليدكنندگان-محتوا-از-ويدي/ فيس بوك به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه مي دهد تا از طريق تبليغات از فيلم هاي كوتاه درآمد كسب كنند. به گزارش دنياي 77 ، فيس بوك اين خبر را در يك وبلاگ اعلام كرد و برنامه خود را براي كمك به توليدكنندگان محتوا در كسب درآمد توضيح داد. اين اقدام پس از …
فيس بوك به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه مي دهد تا از طريق تبليغات از فيلم هاي كوتاه درآمد كسب كنند.
به گزارش دنياي 77 ، فيس بوك اين خبر را در يك وبلاگ اعلام كرد و برنامه خود را براي كمك به توليدكنندگان محتوا در كسب درآمد توضيح داد. اين اقدام پس از تلاش رقباي جوان فيس بوك براي جذب شخصيت هاي محبوب رسانه هاي اجتماعي صورت گرفت.
Snapchat ، متعلق به Snapchat ، به توليدكنندگان محتوا كه روزانه 10 ميليون فيلم كوتاه ويروسي در Snapchat Spotlight ايجاد مي كنند ، پرداخت مي كند. توييتر همچنين اخيراً از راه اندازي سرويسي به نام “Super Follow” خبر داده است كه به كاربران امكان مي دهد از طرفداران خود بابت مطالب اختصاصي هزينه دريافت كنند.
فيس بوك مي گويد سازندگان محتوا اكنون مي توانند از فيلم هاي كوتاه تر از يك دقيقه بيشتر از سه دقيقه قبلي درآمد كسب كنند.
فيس بوك همچنين در حال راه اندازي يك كمپين آزمايشي است كه به نظر مي رسد سازندگان محتوا مانند برچسب ها مي توانند از آنها براي كسب درآمد از داستان هاي فيس بوك استفاده كنند.
اكنون محتواسازان بيشتري مي توانند از طريق فيس بوك از فيلم هاي زنده درآمد كسب كنند كه اين فقط با دعوت امكان پذير شده است.
به گزارش رويترز ، غول شبكه هاي اجتماعي اعلام كرده است كه ميليون ها دلار صرف خريد ستاره هاي فيس بوك رايگان مي كند كه كاربران مي توانند به عنوان پاداش به سازندگان محتوا در فيس بوك لايو بدهند.
انتهاي پيام