چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

يك «من» نو به سال نو ببريم!

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

يك «من» نو به سال نو ببريم!

۱۰ بازديد

فرصت ها فرصت هاي تاريخي مانند تعطيلات آخر هفته و آخر هفته يا رويدادهايي مانند تولد يا سالگرد ازدواج تصميم مي گيرند با استفاده از تجربه گذشته شخص گذشته خود را بررسي و مرور كنند و به جلو حركت كنند و برنامه ريزي كنند تقارن پايان سال خورشيدي با پايان قرن – بسيار جدي تر …

يك «من» نو به سال نو ببريم! https://d77.ir/يك-من-نو-به-سال-نو-ببريم/ دنياي 77 Thu, 18 Mar 2021 17:42:22 0000 عمومي https://d77.ir/يك-من-نو-به-سال-نو-ببريم/ فرصت ها فرصت هاي تاريخي مانند تعطيلات آخر هفته و آخر هفته يا رويدادهايي مانند تولد يا سالگرد ازدواج تصميم مي گيرند با استفاده از تجربه گذشته شخص گذشته خود را بررسي و مرور كنند و به جلو حركت كنند و برنامه ريزي كنند تقارن پايان سال خورشيدي با پايان قرن – بسيار جدي تر …

فرصت ها فرصت هاي تاريخي مانند تعطيلات آخر هفته و آخر هفته يا رويدادهايي مانند تولد يا سالگرد ازدواج تصميم مي گيرند با استفاده از تجربه گذشته شخص گذشته خود را بررسي و مرور كنند و به جلو حركت كنند و برنامه ريزي كنند

تقارن پايان سال خورشيدي با پايان قرن – بسيار جدي تر از نوروز قبلي و ما را به تأمل درباره آنچه در زندگي خود تجربه كرده ايم يا آنچه را تجربه كرده ايم دعوت مي كند.
طبق آيين اجداد ما و ايرانيان تيه ، خانه لرزان فرصتي براي خلاص شدن از شر چيزهاي قديمي و خاك و سوزاندن لباس هاي كثيف و تخت هاي كثيف و شستن خانه و نظافت خانه بود.
اگر چند سالي است كه در اتاق بدن مستاجر و مهمان هستيم ، زندگي ابدي در خانه قلبمان يادآوري مي شود و اگر هرج و مرج و آلودگي خانه بدن و بدن فقط زندگي مادي ما را مختل مي كند ، آلودگي خانه قلب و روح ، زندگي ابدي و زندگي ابدي است و باعث مشكلات و مشكلات مي شود.

اكنون كه توزيع سال نو با ماه بزرگ شعبان مصادف شده است و ما اولين روزهاي سال جديد را در ماه مبارك رمضان خواهيم گذراند ، چه بهتر كه مراقبت از قلب خود را انجام دهيم.
ما بايد ذره بين و چراغ قوه را مشاهده كنيم و آن را با حساسيت و نامرئي به گوشه هاي نامرئي قلب خود برسانيم ، به تار عنكبوت خود بباليم و غبار غفلت را از بين ببريم ، گرد و غبار و افترا را از استكبار و كثافت پاك كنيم و بياييد باز باشيم تا هواي تازه ياد خدا و تابش خورشيد عشق بر پرده هاي قلب ما بتابد و با قلبي جديد و “جديد دريافت كنم” سال جديد پا به سال جديد بگذاريم .

“من” قديمي كه از كوچكترين حادثه عصباني و ناراحت بود ، چه رسد به “من” قديمي كه قلب لطيف همسر و خانواده اش را ناديده گرفت ، “من” قديمي كه قدر مهرباني را مي دانست و عشق به لرزش و تطهير و پاك كردن نداشت يك سال جديد براي ارسال “من”.
“من” جديدي كه وقتي در مقابلش ايستاده ايم و ارتفاع آن را مي بينيم ، مي توانيم به وجود آن افتخار كنيم و خوشحال باشيم كه مي توانيم نفس بكشيم و حضور داشته باشيم.
“من” را براي شما و سال جديدتان مبارك و شادابي و قداست خود را مبارك باد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.