شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مخلوط كن فيليپس مدل HR2102

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

مخلوط كن فيليپس مدل HR2102

۱۳ بازديد

  • جنس پارچ: پلاستيك
  • جنس بدنه: پلاستيك
  • تنظيمات سرعت: دارد
  • عملكرد پالس: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مخلوط كن فيليپس مدل HR2102

مخلوط كن فيليپس مدل HR2102 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-كن-فيليپس-مدل-hr2102/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-كن-فيليپس-مدل-hr2102/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 12:41:35 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1200

  • جنس پارچ: پلاستيك
  • جنس بدنه: پلاستيك
  • تنظيمات سرعت: دارد
  • عملكرد پالس: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مخلوط كن فيليپس مدل HR2102

معرفي مخلوط كن فيليپس مدل 2102

مخلوط كن فيليپس  HR2102 با توان مصرفي 400 وات است و جنس بدنه آن از پلاستيك بوده و جنس تيغه ي اين مخلوط كن استيل ضد زنگ است. تنظيمات سرعت و عملكرد پالس دارد. همينطور اين مخلوط كن داراي وزن 2.2 كيلوگرم است. مي توانيد ان را بشوييد و حتي در ماشين ظرفشويي ان را بشوييد و محفظه ي جمع آوري سيم را داراست. اين مخلوط كن داراي 5 تيغه ستاره و آسياب چند كاره به همراه تيغه ي مخصوص و پايه غير لغزش و قابليت جداشدن تيغه و قابليت خرد كردن يخ دارد.

طراحي و جنس بدنه مخلوط كن

استفاده از جنس پلاستيك در ساخت مخلوط كن فيليپس مدل 2102 سبب افزايش طول عمر و كاهش وزن اين مخلوط كن شده است. فيليپس به منظور افزايش كارايي از پارچ پلاستيكي با ظرفيت 1.5 ليتر در مخلوط كن Philips HR2102 كمك گرفته است. مخلوط كن حرفه اي فيليپس تيغه هايي تمام استيل ضد زنگ كمك گرفته و طول عمرش بالا است.

 فيليپس در ساخت PHILIPS Blender HR2102 امكان آسياب با تيغه هاي مخصوص را ايجاد كرده است. ميكسر اصلي فيليپس مدل HR2102 از توان 400 وات و امكان تغيير سرعت 2 حالته و همچنين عملكرد پالس براي ايجاد بازدهي بيشتر كمك گرفته است. بلندر يكي از تجهيزات بسيار مهم است كه بايد در هر آشپزخانه در دسترس باشد. با مخلوط كن فعاليت پخت و پز در آشپزخانه راحت تر و بدون هيچ زحمتي با دست انجام خواهد پذيرفت. مخلوط كن HR2102 يكي از محصولات و تجهيز لوازم آشپزخانه با كيفيت شركت فيليپس مي باشد. با استفاده  از مخلوط كن فيليپس HR 2102، شما مي توانيد انواع مختلفي از آب ميوه هاي تازه و ديگر مواد غذايي را با سهولت آماده كنيد.

مشخصات فني مخلوط كن فيليپس

اين مخولط كن با طراحي موتور 400 وات و 4 تيغه ProBlend  مجهز شده است. مخلوط كن فيليپس HR 2102 به شما كمك خواهد انواع مواد غذايي خوشمزه و نوشيدني را براي عزيزان خود آماده كنيد. با يك تيغه بسيار تيز درست كردن آب ميوه تازه و سالم بسيارساده و آسان خواهد بود. شما مي توانيد با استفاده از اين دستگاه هر روز از يك نوشيدني سالم لذت ببريد. علاوه بر اين شما مي توانيد از اين مخلوط كن براي آماده كردن انواع دسرها ، سس ها ، پوره سيب زميني و غيره استفاده كنيد.

تيغه هايش فولادي دندانه دار و طراحي زيبا و با دوام است. پارچ مندرج 1.5 ليتري دو سرعت مختلف همراه با پالس و حداكثر توان 400 وات است. مخلوط كن فيليپس 2102 داراي موتوري قدرتمند با توان 400 وات مي باشد. اين ميزان توان قدرتي مناسب به دستگاه بخشيده و سرعت آن را نيز افزايش مي دهد.

توان 400 وات براي مخلوط كن عالي بوده و با افزايش قدرت و كارايي دستگاه باعث افزايش طول عمر و دوام عالي در مخلوط كن2102 مي شود. به طور كلي اين ميزان توان تاثير مستقيمي بر روي افزايش سرعت، افزايش قدرت و كارايي، افزايش دوام و طول عمر دستگاه خواهد داشت.

عملكرد اين مدل مخلوط كن

در مخلوط كن فيليپس 2 سطح سرعت وجود دارد تا كاربر با توجه به ميزان سختي مواد غذايي و زماني كه نياز دارد سرعت مورد نظر خود را از ميان سطح سرعت 1 (كم) و سطح سرعت 2 (زياد) انتخاب كند. با وجود موتور قدرتمند اين مخلوط كن و دو سطح سرعت متغير، مواد غذايي به بهترين شكل خرد و مخلوط مي كند. علاوه بر اين سرعت ها، عملكرد پالسي نيز در مخلوط كن فيليپس 2102 قرار دارد. با انتخاب اين عملكرد، تيغه هاي مخلوط كن به صورت لحظه اي حركت مي كنند و با چرخش مواد باعث مخلوط شدن تمام بخش هاي مواد غذايي به صورت يكسان مي شود. اگر فقط ولوم در جهت خلاف عقربه‌هاي ساعت بچرخانيم تا نشانگر ولوم روي حرف P قرار بگيرد.

نحوه استفاده از مخلوط كن فيليپس

در اين حالت موتور با بيشترين سرعت و بالاترين قدرت ممكن شروع به چرخش خواهد كرد. اما بهتر است از اين حالت فقط براي چند ثانيه و به صورت محدود استفاده نماييم تا  موتور آسيب وارد نشود. براي آنكه بتوانيم پارچ و يا ظرف ميني آسياب را روي پايه‌ي اصلي مخلوط كن 2102 درست جا بياندازيم بهتر است به نشنانگر قفل روي بدنه دقت كنيم. زماني كه نشانگر درست روي شكل قفل قرار بگيرد پارچ مخلوط كن و يا ظرف آسياب به درستي در جاي خود قرار گرفته است سپس مي توانيد خيال راحتي داشته باشيد زيرا ايمني كار رعايت شده است. اين ويژگي به طول عمر دستگاه نيز كمك خواهد كرد. دهانه به صورتي جالب ساخته شده است.

دهانه‌ي خروجي پارچ مخلوط كن 2102 در طراحي جديد خود به گونه‌اي ساخته شده است كه همچون يك سيستم ضد چكه عمل كرده و مانع از ريخته شدن نوشيدني‌ها در حين سرو كردن در ليوان‌ها خواهد شد. نتيجه مي‌گيريم كه فيليپس در طراحي‌هاي خود كوچكترين موارد را نيز در نظر مي‌گيرد. همان‌طور كه گفته شد شركت فيليپس در طراحي محصولات خود تمامي جانب ها را در نظر مي‌گيرد اين‌بار مخلوط كن فيليپس 2102 مجهز به يك دسته كاملا ارگونوميك است به طوريكه به هيچ عنوان دست را اذيت نمي‌كند.

امكانات ديگر و مشخصات محصول

مخلوط كن 2102 مجهز به محفظه‌اي براي جمع آوري سيم برق مي‌باشد.بنابراين هنگامي كه كار با مخلوط كن تمام شد مي‌توان سيم را داخل محفظه قرار داد. در اين حالت مي‌توان مخلوط كن را در هر جايي كه بخواهيم قرار دهيم بدون اينكه فضا زيادي را اشغال كند. تمامي قطعات جانبي مخلوط كن Philips مدل 2102 را مي توان در ماشين ظرفشويي قرار داد. پارچ مخلوط كن، درپوش مخلوط كن و ظرف ميني خرد كن يا آسياب را مي‌توان در ماشين ظرفشويي قرار داد، بدون آنكه آسيبي ببينند. مخلوط كن فيليپس 2102 مجهز به پارچ 1.5 ليتري از جنس پلاستيك فشرده مي باشد. اين پارچه به گونه‌اي طراحي شده است كه در مقابل شكسته شدن به شدت مقاوم است و در اصطلاح Break Resistant است.

كارايي بالا و عالي

ظرفيت اسمي اين مخلوط كن فيليپس 1.5 ليتر است و البته در عمل بهتر است تا از 1.25 ليتر آن استفاده شود تا هنگام كار كردن مواد غذايي به بيرون نريزد. پس مي‌توان گفت كه ظرفيت عملي پارچ مخلوط كن 2102 برابر با 1.25 ليتر مي‌باشد. مخلوط كن فيليپس 2102 يك مخلوط كن خانگي است كه تواني برابر با 400 وات دارد. اين ميزان از قدرت موتور براي مصارف خانگي مناسب است و مي‌تواند هر نوع نوشيدني و اسموتي را براي ما تهيه كند. شايد در نگاه اول مخلوط كن 2102 با قدرت 400 وات، نسبت به مخلوط كن‌هاي هم رده‌ي بازار، توان كمي داشته باشد، اما نكته‌ي مهم اينجاست كه براي مصارف خانگي نيازي به توان مصرفي زيادي نيست و توان 400 وات مناسب است.

چرا از مخلوط كن استفاده ميكينم

سرعت در آشپزي يكي از عوامليست كه امروزه نقش پررنگي پيدا كرده و وسايلي هم بتوانند سهولت در كار را به بار بياورند و هم نتيجه مطلوب در آشپزي داشته باشند در آشپزخانه‌ها بسيار زياد است. مخلوط كن هم جز اين دسته به حساب مي‌آيد. تعداد بالاي شركتهاي توليد كننده لوازم خانگي برقي برندهاي معتبر و محصولات متنوع باعث شده در خريد مخلوط كن دست مخاطب باز باشد.

يكي از توليدكنندگان اصلي اين محصول فيليپس است كه در ادامه مدل HR2102 محصول اين شركت را بررسي خواهيم كرد. مخلوط كن 2102 فيليپس مجهز به تكنولوژي ProBlend4 مي‌باشد. به معنايي ديگر، اين مخلوط كن فيليپس مجهز به تيغه‌اي 4 پره از جنس استيل ضد زنگ است كه به گونه‌اي خاص طراحي شده است تا تقريبا هر نوع ميوه‌اي را به طور كامل مخلوط كرده و نوشيدني‌هايي فوق العاده تهيه نمايد.

طراخي خاص تيغه ها در اين خردكن

 طراحي تيغه‌ها به گونه‌اي است كه ميوه را قطعه قطعه كرده و آن را به طور كامل مخلوط نموده و اسموتي‌هاي بي‌نظيري را تهيه مي‌نمايد. در اين شركت به همراه اين مخلوط كن 2102 فيليپس يك ميني خردكن مجهز به تيغه‌ي 4 پره از استيل ضد زنگ نيز طراحي كرده است كه مي‌تواند به جاي پارچ مخلوط كن قرار بگيرد و تبديل به يك خرد‌كن 400 واتي شود. از اين خرد كن مي‌توان براي خرد كردن انواع آجيل و ادويه جات استفاده نمود و مي‌توان گفت كه يك آسياب حرفه‌اي مي‌باشد. سرعت چرخش موتور 400 واتي مخلوط كن فيليپس 2102 را مي توان در 2 سطح تنظيم نمود. در وقاع متناسب با نوع ميوه و نوع نوشيدني كه قصد تهيه‌ي آن را داريم مي‌توان سرعت چرخش را در 2 سطح تنظيم نمود.

سرعت در آشپزي از عامل هايي است كه بسيار داراي اهميت است و امروزه نقش زيادي پيدا كرده و اگر وسايليدر اشپزخانه باشند كه در كار شما راحتي بياورند بسيار مفيد خواهد بود. مخلوط كن هم جز اين دسته ها است. تعداد بالاي شركتهاي توليد كننده لوازم خانگي برقي برندهاي معتبر و محصولات متنوع باعث شده در خريد مخلوط كن دست مخاطب باز باشد.

ظاهر مخلوط كن و امكانات مفيد

ظاهر جذاب و گيراي اين مخلوط كن به رنگ سفيد است و با چيدمان اكثر خانه‌ها هماهنگ بوده و جلوه‌ي خاصي به ان مي‌بخشد. وزن بسيار سبك و كم بوده و جابجايي آن را براي داشتن چيدمان بهتر ممكن مي‌كند. محفظه‌اي نيز براي جمع‌آوري سيم طراحي شده است تا هيچ چيز اضافه‌اي اطراف كالا نباشد. توان چهارصد واتي به علاوه ظرف 1.5 ليتري پارچ براي يك خانواده‌ي معمولي و به طور كل مصرف خانگي مناسب است.

بدنه از پلاستيك مقاوم طراحي شده و تيغه‌ها از استيل ضد زنگ كه عمر دستگاه را زياد مي‌كند. از لحاظ عملكرد نيز بايد گفت كه دو سرعته بود و تنظيمات مربوط به سرعت را داراست. پايه‌ها براي جلوگيري از تكان و حركت زياد ضد لرزش ساخته شده‌اند. قابليت پالس به شما امكان مخوط كردن كامل مي‌دهد.

نحوه شستشوي مخلوط كن

آسياب كردن نيز به وسيله آن ممكن است كه هم براي مواد سخت و هم نرم بيار كاربردي است. امكان شست شو در ماشين طول سيم مناب و بسيار موارد ديگر باعث مي شود اين مدل يك محصول ايده‌آل براي خريد و استفاده باشد. تميز كردن دستگاه مخلوط كن معمولا پس از استفاده بسيار دشوار است. اما شستن و تميز كردن بلندر فيليپس بسيار آسان و ساده است . براي تميز اين دستگاه مي توانيد به سادگي تيغه و ظرف را جدا كنيد. بنابراين شما مي توانيد به سادگي ظرف و تيغه را تميز كنيد. وجود مخلوط كن در آشپز خانه شما باعث مي شود تا شما هر روز از انواع آب ميوه هاي تازه و سالم استفاده كنيد.

علاوه بر اين مي توانيد با استفاده از اين دستگاه انواع خمير كيك و شيريني را در مدت زمان كمك بدون نياز به دست آماده كنيد.  ديگر مخلوط كردن و همزدن مواد با دست را فراموش كنيد. طراحي زيبا و ظريف اين دستگاه به كيفيت اين مخلوط كن اضافه مي كند. استفاده از موتور قدرت 400 وات  در اين دستگاه راحتي در فرايند مخلوط كردن مواد غذايي را فراهم مي كند.

قيمت ها

جهت اطلاع پيدا كردن از قيمت مخلوط كن فيليپس در اين مدل و خريد ان به سايت اينترنتي ما در “تاپ فروش” مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مخلوط كن فيليپس مدل HR2102

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-كن-فيليپس-مدل-hr2102/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.