چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مايكروويو ال جي مدل 8265

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

مايكروويو ال جي مدل 8265

۱۲ بازديد

  • صفحه نمايش: دارد
  • ظرفيت: 42 ليتر
  • برنامه پخت: دارد
  • قابليت مايكروويو: دارد
  • قفل كودك: بله
  • گريل: دارد
  • قابليت تنظيم زمان: بله
  • كانوكشن: ندارد
  • يخ زدايي: دارد
  • جوجه گردان: ندارد
  • امكان بخارپز: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مايكروويو ال جي مدل 8265

مايكروويو ال جي مدل 8265 https://topfroosh.com/shop/مايكروويو-ال-جي-مدل-8265/ https://topfroosh.com/shop/مايكروويو-ال-جي-مدل-8265/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 19:25:16 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1183

  • صفحه نمايش: دارد
  • ظرفيت: 42 ليتر
  • برنامه پخت: دارد
  • قابليت مايكروويو: دارد
  • قفل كودك: بله
  • گريل: دارد
  • قابليت تنظيم زمان: بله
  • كانوكشن: ندارد
  • يخ زدايي: دارد
  • جوجه گردان: ندارد
  • امكان بخارپز: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مايكروويو ال جي مدل 8265

 

مايكروويو ال جي مدل 8265

از محصولات پخت و پز شركت ال جي  كه داراي طراحي شيشه اي دارد مايكروويو ال جي است. ال جي از تكنولوژي Inverter هوشمند در مايكروويو MH8265CIS استفاده مي كند و در زمان پخت و پز حرارت ان فوق العاده است. طوري طراحي شده كه  99درصد باكتري هاي موجود را از بين مي برد. همچنين داخل اين مايكروويو از لامپ LED كه نور فوق العاده اي توليد ميكند استفاده شده كه هم انرژي كمي را مصرف مي كند و هم به شما نشان مي دهد كه غذا در حال پخت است و يا مراحل پختش را خواهيد ديد. مايكروويو ال جي مدل MH8265CIS داراي ظرفيت 42 ليتر مي باشد و سيني داخلي آن طوري جوري است كه در صورتي كه غذاهاي ابكي در آن قرار بگيرد بر اثر چرخش در حين پخت و پز تكان نمي خورند و سر ريز نمي شوند.

طراحي منحصر در اين مايكروويو

 مايكروويو ال جي مدل MH8265CIS پنل كنترلي دارد و ديجيتالي مي باشد و طراحي شيشه اي جذابي را دارا است. ماكروويو ال جي LG مدل 8265 از زيباترين ها و به روزترين ها است كه خريداران از ان بسيار راضي بوده اند. محبوبيت ماكروويو 8265 وجود برنامه هاي از پيش تعريف شده، داراي قابليت گريل ، پخت تركيبي و از بين برنده يخ ها است. سرعت پخت غذا در اين مدل بسيار بالاتر از فر برقي كه باعث صرفه جويي در وقت و انرژي است. داراي دو طرح شيشه و استيل و تماما شيشه است. در ماكروويو ال جي مدل 8265 ، يك فر با تكنولوژي اينورتر هوشمند كه به وسيله كنترل قدرتمند و دقيق 1200 وات ، پخت به صورت كامل است. با كنترل دقيق دما قادر به پخت غذاهاي متنوعي خواهيد بود كه با ديگر ماكروويو اين امكان وجود ندارد.

نحوه پخت در مايكرويو ال جي

يخ زدايي به صورت يك شكل صورت مي پذيرد. با تنظيم دما به اندازه دلخواه گوشت را به شكل يكنواخت و كامل يخ زدايي كنيد و اين عمل بسيار دقيق تر از انچه انجام مي شود كه فكرش را مي كنيد.  زمان اشپزي با اين ماكروفر 1200 واتي كم خواهد شد. تنها با يك وسيله غذاهايتان را سرخ و گرم كنيد همچنين Neochef قادر است فرآيند تخمير كردن ماست خانگي را انجام دهد. با اين ماكروويو طعم غذاي شما خوب و مطبوع خواهد شد همچين پخت به طور كامل و برشته است. چراغ LED سفيد رنگ داخل ماكروفر 3 برابر روشن تر و كم مصرف تر از چراغ هاي به كار رفته در مدل هاي معمولي است كه بواسطه آن ميتوانيد وضعيت غذا را بدون باز كردن درب ماكروفر به آساني بررسي كنيد.

مشخصات داخلي محصول

اين مايكروويو الجي مدل 8265به خاطر گنجايش 42 ليتري اش مي تواند نياز هاي يك خانواده ي پرجمعيت را فراهم كند. دارا به برد الكترونيكي اسمارت اينورتر ، سبب كنترل ميزان مصرف انرژي شده و با اين كنترل مي توان ميزان حرارت دستگاه را چك كنيد. همچنين هيتر زغالي و مجهز بودن به قابليت جديد neochef كه امكان يخ زدايي و پخت و پز يكنواخت و كامل و سريع را فراهم مي آورد از ديگر مزيت هاي اين مايكرويو به شمار مي آيد. همچنين پوشش ضد باكتريال Anti-Bacterial  EasyClean    باعث از بين رفتن ميزان بسيار بالاي ميكروب ها مي گردد. همچنين در داخل مايكروويو الجي مدل 8265 از 3 عدد لامپ led استفاده شده است.

تكنولوژي NeoChef و اينورتر در اين محصول

فن آوري هوشمند اينورتر LG توانايي دقيق پخت و پز را در مقدار بالاي حجم غذا دارد. با كنترل دقيق دما، شما مي توانيد انواع ظروف كه مايكروويو قبلا هرگز قادر به آماده سازي نبود را به راحتي انجام مي دهد. فن آوري منحصر به فرد Smart } {Inverter” در قلب LG مايكروويو NeoChef مي تواند حدس زدن از مايكروويو را با ارائه قدرت دقيق براي پخت و پز دائمي، گرم كردن مواد يخ زده و انجماد مي باشد. LG NeoChef  با استفاده از كنترل دقيق و متغير قدرت بين 300 تا 1200 وات، به طور مساوي غذا را طبخ مي كند و باعث انحلال مواد غذايي مي شود. تكنولوژي رطوبت سنجي آن تعيين مي كند كه غذا پخته شود و به طور خودكار مايكروويو را خاموش مي كند تا مانع از پخت و پز غذا و يا بيش از حد آن كمك كند.

LG NeoChef داراي 10 سطح قدرت و هفت گزينه آشپزي براي ايجاد انواع وعده هاي غذايي مورد علاقه، سبزيجات تازه تا برنج است. از ديگر استفاده هايشان سبب گرم شدن نوشيدني ها و پيتزا و گوشت و مرغ و غيره مي شوند. يكي از ويژگي هاي جالب و مفيد اين مايكروويو تقسيم دما در تمامي فضاي محفظه و ظروف داخل است در مايكروويو هاي مدل قديم براي گرم كردن يك نوشيدني فقط قسمت بالاي ان گرم مي شد. اما با اين مدل از مايكروويو به طور كامل و يكنواخت مواد غذايي و نوشيدني كه مي خواهيد گرم مي شود به طوري كه حرارت در بالا و پايين در همان ليوان شير به 3 درجه سانتي گراد اختلاف خواهد رسيد اين يعني حرارت به طور يكنواخت بدون اختلاف دما در ظرف.

آشنايي با امكانات مايكرويو 8265

قسمت هاي زغال سنگ بازدارنده، يك راه طبيعي براي پخت و پز وعده هاي طعم دهنده تر در زمان كم است. گرمايش ذغالسنگ جذب گرما را همانند كوره زغال چوب واقعي تقويت مي كند، به طوري كه شما مي توانيد مواد غذايي را داخل ان قرار دهيد به اساني و از ان لذت ببريد. مايكروويو ال جي مدل 8265 داراي گرمايش الكتريكي ذغال سنگ ™ يك نوآوري انقلابي است كه باعث مي شود مواد غذايي خيلي شاداب و راحت باشد. تكنولوژي منحصر به فرد LG از يك رشته زغال چوب استفاده مي كند كه جريان سريع گرماي شديد را به داخل ظرف مي كشد كه نه تنها باعث پخت سريعتر مي شود، بلكه به علت پراكندگي گرماي سريع آن، باعث ايجاد چربي در خارج، آبدار در داخل ظرف ها باشد.

علاوه بر اين، زمان پخت و پز با افزايش بهره وري انرژي از اين تكنولوژي تا 30 درصد نوين ذخيره مي شود. فن آوري كوره Lightwave همچنين چربي هاي غير ضروري را كاهش مي دهد و باعث مي شود كه غذا سالم تر از هميشه باشد. در بالاي آن، كوره داراي يك توابع مفيد براي افزايش راحتي طراحي شده است تا زندگي در آشپزخانه بسيار ساده تر شود. سيني سراميكي مايكروويو به شكل شش ضلعي است. به صورت شش ضلعي طراحي شده است كه با شش نقطه ي نگهدارنده مي‌تواند سيني گردان را تثبيت كند و از ريختن مواد غذايي به ديواره ها و كف مايكروويو جلوگيري شود.

ديگر امكانات و مشخصات بارز محصول

در داخل دستگاه لامپ هاي ال اي دي قرار داده شده كه داراي روشنايي قابل ملاحظه اي هستند و اين امكان را فراهم مي كنند تا بتوانيد بدون باز كردن درب مايكروويو مراحل پخت غذا را زير نظر بگيريد. از ديگر امكانات ظاهري كه در دستگاه قرار داده شده قفل ايمني در است. كه باعث شده تا زماني كه مراحل پخت غذا كامل نشده نمي توان در  دستگاه را باز كنيد. اين يك خصلت بسيار خوب از دستگاه است. در مايكروويو ال جي  مي‌توان دما را بسته به نوع غذا تنظيم كرد تا پخت سريع تر و يكنواخت تري داشته باشيد و با كنترل دما ني توانيم تنوع زيادي در پخت غذا داشته باشيد. رشته هاي ذغالي پيشرفته در دستگاه قرار گرفته كه مي تواند مانند كباب ذغالي عمل كنند و در كمترين زمان طبق ذغالي را انجام دهد.

غذاها را به لطف اين قابليت به دمايي دو برابر گرمتر برسانيد. به لطف كنترل دقيق و همچنين حسگر هاي حساس تنظيم دما مواد غذايي را به دمايي دقيق و گرمايي مورد نظر رسانده و طعم خاص آنها خاص تر را تجربه نماييد.غذاهاي طعم دار را سريع تر آماده نماييد و نيازي به استفاده از اجاق گاز هاي قديمي نيست.

با خريد مايكروويو ال جي مدل 8265 غذاهاي شما همواره چرب تر و خوش طعم تر بوده و علاوه بر اين در زماني سريع  آماده مي گردند. ميزان مصرف انرژي اين مايكروويو پايين بوده و در عين حال قدرتي برابر با 1200 وات را در اختيار شما قرار مي دهد. علاوه بر اين به كمك تكنولوژي اينورتر استفاده شده، مايكروويو 8265 حتي در مكان هايي با نوسانات دمايي و يا قدرت ولتاژ پايين عملكرد خود را از دست نداده و غذاي شما را به خوبي مكان هاي بدون مشكل آماده مي نمايد.

قيمت محصول

جهت اطلاع يافتن از قيمت اين مدل مايكروويو به سايت ما در تاپ فروش مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مايكروويو ال جي مدل 8265

https://topfroosh.com/shop/مايكروويو-ال-جي-مدل-8265/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.