پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

كولر گازي 24000 اجنرال

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

كولر گازي 24000 اجنرال

۱۴ بازديد

اقلام همراه كولر گازي 24000 اجنرال : كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

شناسه كالا: 2800000151614
كشور سازنده : ژاپن
ريموت كنترل : دارد
تكنولوژي اينورتر : دارد
كشور منتاژ كننده : تايلند

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 24000 اجنرال

كولر گازي 24000 اجنرال https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-24000-اجنرال/ https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-24000-اجنرال/#respond پشتيباني بانه انتخاب Fri, 06 Nov 2020 14:35:43 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=98

اقلام همراه كولر گازي 24000 اجنرال : كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

شناسه كالا: 2800000151614
كشور سازنده : ژاپن
ريموت كنترل : دارد
تكنولوژي اينورتر : دارد
كشور منتاژ كننده : تايلند

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 24000 اجنرال

كولر گازي اجنرال 24000خريد كولر مدل 24000 كم مصرف اجنرال

مشخصات و خريد كولر گازي 24000 اجنرال با برد دي سي اينورتر

بي شك كولر گازي 24000 اجنرال (ogeneral)را مي توان به يكي از پرفروش ترين كولر هاي گازي در بازار خريد و فروش انواع كولر و اسپليت اشاره نمود اما در اين مقاله قصد داريم به معرفي تخصصي اين محصول بپردازيم تا شما عزيزان بتوانيد قبل از خريد كولر گازي 24000 اجنرال با مزايا و معايب مصرف آن آشنا شويد.

جالب است بدانيد محصولات كولر گازي اجنرال در مقايسه با ساير محصولات هم رده خود از لحاظ كيفيتي و تغييرات آب و هوايي بسيار قوي عمل كرده و اين سيستم را مديون تجهيزات پيشرفته و بسيار خاص كشور ژاپن است، همچنين اين محصول سال ها به عنوان يكي از مناسب ترين محصولاتي بوده كه در زمينه تهويه مطبوع در حال فعاليت مي باشد و از اين رو مورد اعتماد اكثر افراد قرار گرفته است.

قيمت كولر گازي اجنرال 24000خريد دستگاه كولر مدل 24000 از بانه

كولر گازي اسپليت 24000 ogeneral | محصولي بسيار كم مصرف و پر بازده

همان طور كه در ابتداي مطالب نيز به آن اشاره نموديم، كولر گازي 24000 يكي از مناسب ترين برند ها در سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي محسوب مي شوند اما در بين تمامي محصولاتي كه توسط اين برند شناخته شده تهيه و توليد شده است مي توان به كولرگازي اجنرال 24000 نگاه ديگري داشت چرا كه اين محصول داراي برد الكتريكي اينورتر بوده و به عنوان كم مصرف ترين كولر گازي نيز شناخته مي شود.

يكي ديگر از محصولات كم مصرف كه ظرفيت نزديكي به مدل 24000 دارد و فروش خوبي هم در ايران داشته است , كولر گازي 18000 اجنرال مي باشد. مي توانيد يك مقايسه بين اين 2 گزينه در سايت بانه انتخاب داشته باشيد.

اگر بخواهيم شما را با برخي از ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول اشنا سازيم مي توانيم به قابل شستشوبودن پنل، علامت نشان دادن زمان تميز كردن فيلتر، تغيير روش خودكار، تنظيم خودكار جريان هوا و… اشاره كنيم. بي شك انتخاب اين كولر با توجه به مصرف كم آن و ويژگي هاي ظاهري و ساختاري آن مي تواند انتخاب بسيار مناسبي براي آن دسته از عزيزاني باشد كه كيفيت و مصرف بهينه انرژي از فاكتور هاي مهم آن ها در هنگام خريد است.

انتخاب كولر گازي بر اساس مساحت در دسترس

يكي از مهم ترين سوالاتي كه اكثر كاربران و خريداران محصولات سرمايشي و گرمايشي از خود مي پرسند اين است كه اين محصول براي چه فضايي مناسب است؟ براي دريافت پاسخ سوال خود لطفا با ما همراه باشيد.

  •  كولر گازي 9000 اجنرال مي تواند براي يك اتاق 12 متري كاملا مناسب باشد.
  • كولر گازي 12000 اجنرال مي تواند براي يك اتاق 18 متري بسيار مناسب باشد.
  • كولر گازي 18000 اجنرال مي تواند براي اتاق هايي با فضاي ميانگين 18 الي 30 متري كاملا مناسب باشد.
  • كولر اسپليت 24000 مي تواند براي يك هال بسيار بزرگ تا حدود 70 متر مناسب باشد و به راحتي مي تواند فضاي اين محل را در فصل زمستان، گرم و در فصل تابستان، سرد كند. (پس شما با تهيه و خريد كولر گازي ۲۴۰۰۰ اجنرال مي توانيد فضاي بسيار زيادي از محيط كار و يا محل سكونت خود را خنك و يا گرم سازيد. )
  • تهيه و خريد كولر گازي 30000 اجنرال مي تواند براي فضاهايي با حداكثر اندازه 110 متر بسيار مناسب باشد.
  • تهيه و خريد كولر گازي 36000 اجنرال مي تواند فضايي را تا ميزان 130 متر كاملا خنك كند، توجه داشته باشيد كه اين توان، از آخرين توان هاي موجود در مدل هاي ديواري دو تكه است.

اين اعداد و ارقام را همواره در ذهن خود ثبت كنيد تا بتوانيد در مواقع لزوم از آن ها استفاده كنيد زيرا بررسي و خواست اين موضوع بسيار بسيار مهم و كليشه اي مي باشد.

كولر گازي 24000 اجنرال

سيستم كولر گازي اينورتر چيست؟

در مطالب فوق ما در برخي از موارد به بررسي و معرفي يك سيستم بسيار مجهز به نام اينورتر پرداختيم اما به راستي اين سيستم چيست و وجود آن چه تاثيري در محصول مي تواند داشته باشد؟

سيستم كولر گازي اينورتر يك سيستم بسيار پيچيده و مناسبي است كه توانايي كنترل نمودن ولتاژ الكتريكي، جريان و فركانس موتور كمپرسور را در يك سيستم تهويه مطبوع بر عهده دارد. در واقع وجود سيستم اينورتر در اين كولر باعث افزايش سرعت كمپرسور مي گردد. به طور معمول هنگامي كه در يك سيستم تهويه مطبوع، موتور اينورتر شروع به فعاليت مي كند در واقع كمپرسور براي خنك سازي محيط به سرعت بالا مي رود.

كولر گازي 24 هزار ogeneral | كم مصرف با گريد A

متاسفانه يكي از بزرگ ترين مشكلاتي كه در كولر هاي گازي قديمي وجود دارد اين است كه پس از مدتي استفاده و تشخيص برد فرمان به رسيدن دماي محيط به حد معين خود، دستور خاموش نمودن دستگاه از سوي برد فرمان ارسال مي شود و دستگاه نيز به طبعيت از برد فرمان، خاموش مي شود اما هنگامي كه كولر گازي شما قصد روشن شدن مجدد را دارد نياز به جريان برق بسيار بالاتري دارد و آن را نيز در همان لحظه مصرف مي كند! (در هر ساعت 3 بار اين اتفاق رخ خواهد داد) اما خوشبختانه اين موضوع در كولرگازي 2018 به بعد اجنرال به دليل وجود برد اينورتر يا همان دي سي اينورتر به طور كامل رفع گرديده است و ديگر به هيچ عنوان نگران مصرف بسيار بالاي برق منزل و يا محيط كار خود نباشيد.

اين برد دستور خاموش شدن كمپرسور را نمي دهد و به همين دليل كمپرسور در تمامي  ساعات در همان حالت خود و بدون مصرف هيچ برقي كار مي كند و صرفا ديگر دستگاه شما نيازي به خاموش شدن ندارد و همين موضوع به تنهايي موجب شده است تا اين محصول به عنوان يكي از مناسب ترين محصولات سرمايشي و گرمايشي تهويه مطبوع در ميان افراد تبديل شود.

اما جالب است بدانيد در جديد ترين محصولاتي كه در خانواده كولر گازي اجنرال 2018 قرار دارند، برد اينورتر توانسته است مصرف برق را تا به ميزان 73 درصد كاهش دهد و اين رقم، رقم بسيار قابل توجه اي است كه بر محبوبيت بسيار بالاي اين محصول مي افزايد و به اين نوع  از كولر گازي هاي دي سي اينورتر با مصرف A گفته مي شود، ما نيز به شما عزيزان پيشنهاد مي كنيم در هنگام خريد اين محصول توجه بسيار ويژه اي به مصرف آن داشته باشيد.

 

قيمت كولر گازي اجنرال 24000راهنماي خريد دستگاه كولر با ظرفيت 24000

 كولر گازي اجنرال دي سي اينورتر با فيلتر هاي نانو

مي توانيد با استفاده از اين دستگاه كولر ۲۴۰۰۰ اجنرال دي سي اينورتر كه داراي قابليت فلتير ضد بلاكتري مي باشد. كه اين امكان را به شما مي دهد كه شما بتوانيد با با خيال آسوده از اين قابليت استفاده كنيد.در كولر گازي از فيلترهاي يوني و فيلترهاي ريزگرد روب و فيلترهاي مختلف آنتي باكتريال استفاده شده است كه سبب كاهش انواع آلرژي ناشي از ميكروب ها مي شود كه در كولرهاي آبي اين امكان وجود ندارد.

فيلتر ضد باكتري است يكي از امكانات ويژه ي اين كولر گازي مي باشد كه اين امكان را به شما مي دهد كه شما بتوانيد در كنار اين كولر مدل ۲۴۰۰۰ دي سي اينورتر اجنرال از اكسيژن سالم تري برخوردار باشيد با استفاده از اين قابليت مي توانيد با خيال آسوده استراحت كنيد و از تمام قابليت هاي ان كه ضد باكتري مي باشد و مانع ورود باكتري و ويروس ها به داخل ريه هاي شما ميشود.

كولرگازي 24000 اجنرالمعرفي و بررسي كولر كم مصرف 24000 اجنرال

كولر گازي 2018 اجنرال ۲۴۰۰۰ دي سي اينورتر با پرتاب باد 20 متر

معمولا فروشندگان كولر گازي بانه از عددي بر حسب متر استفاده مي‌كنند و درست‌اش هم همين است. مثلا گفته مي‌شود پرتاب باد اين كولر 10 متر است و آن يكي تا 20 متر پرتاب باد دارد. مسلم است كه پرتاب باد بيشتر به معني بهتر بودن كولر است.

سعي كنيد كولري با حداقل پرتاب باد 20 متر تهيه كنيد. برخي از مدل‌هاي جديد فناوري‌هايي را به كار گرفته‌اند كه باد را تنها در جهتي كه كاربر نشسته‌است هدايت مي‌كند و زماني كه كسي درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل مي‌رسانند تا برق كمتري مصرف شود. اسپيلت ۲۴۰۰۰ اينورتر با بكار گيري فن بولوور قوي در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارا مي باشد.

اين ميزان پرتاب باد فضاي بسيار خوب و خنكي را براي كاربر ايجاد ميكند.قابل توجه شما مشتريان عزيز كثيف بودن فيلتر هاي يونيت داخلي و حتي گاز مبرد كولر گازي بر كم شدن قدرت پرتاب باد كولر گازي تاثير دارد پس در بازده ي زماني مشخص مدل ۲۴۰۰۰ اجنرال 2018 خود را سرويس كنيد.

همينطور قدرت هواي خروجي اين اسپليت ۲۴۰۰۰ دي سي اينورتر اجنرال ميزان خنك كنندگي فوق العاده بالايي را براي شما به ارمغان مي آورد.داشتن قدرت پرتاب باد بالا و قابليت هوش مصنوعي و همينطور داشتن ريموت كنترل ساده و كاربردي هم از عوامل مهم ديگري است كه مي تواند در انتخاب و خريد كولر گازي موثر باشد.

خريد كولر گازي 24000 اجنرال در بانه

توضيحات ساخت

  • شناسه كالا: 2800000151614
  • كشور سازنده :ژاپن
  • شركت سازنده :ogeneral
  • كشور منتاژ كننده :تايلند
  • سال ساخت :2018
  • فروشگاه عرضه كننده :فروشگاه اينترنتي بانه انتخاب

لوازم جانبي

  • ريموت كنترل :
  • دفترچه راهنما :
  • اقلام همراه كولر گازي :كابل هاي اتصال، كنترل از راه دور، باطري مخصوص كنترل، دفترچه تلفن، 5متر لوله رفت و برگشت

مشخصات كلي

  • تكنولوژي اينورتر :

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 24000 اجنرال

https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-24000-اجنرال/feed/ 0

منبع :بانه انتخاب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.