چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

درگيري مسلحانه و قتل در پي دعواي دو كودك در ماهشهر

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

درگيري مسلحانه و قتل در پي دعواي دو كودك در ماهشهر

۶ بازديد

دنياي 77 / خوزستان فرمانده انتظامي ماهشاه از دستگيري يك قاتل فراري و 9 مجرم در درگيري هاي اين شهرستان خبر داد. سرهنگ رضا پاپي گفت: 9 عامل درگيري 13 مه در همان روز پس از درگيري بين دو كودك در شهر چمران دستگير شدند. به گزارش دنياي 77 ، به نقل از پايگاه خبري …

درگيري مسلحانه و قتل در پي دعواي دو كودك در ماهشهر https://d77.ir/درگيري-مسلحانه-و-قتل-در-پي-دعواي-دو-كودك/ دنياي 77 Sun, 16 May 2021 03:51:19 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/درگيري-مسلحانه-و-قتل-در-پي-دعواي-دو-كودك/ دنياي 77 / خوزستان فرمانده انتظامي ماهشاه از دستگيري يك قاتل فراري و 9 مجرم در درگيري هاي اين شهرستان خبر داد. سرهنگ رضا پاپي گفت: 9 عامل درگيري 13 مه در همان روز پس از درگيري بين دو كودك در شهر چمران دستگير شدند. به گزارش دنياي 77 ، به نقل از پايگاه خبري …

دنياي 77 / خوزستان فرمانده انتظامي ماهشاه از دستگيري يك قاتل فراري و 9 مجرم در درگيري هاي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا پاپي گفت: 9 عامل درگيري 13 مه در همان روز پس از درگيري بين دو كودك در شهر چمران دستگير شدند.

به گزارش دنياي 77 ، به نقل از پايگاه خبري پليس ، وي افزود: با مجروح شدن دو نفر از طرفين درگيري ، شناسايي و دستگيري عاملان تيراندازي در دستور كار اعضاي پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ماهاهار با اشاره به درگذشت مرد مجروح گفت: به دليل ادامه درگيري ها در روز شنبه ، درگيري با حضور مأموران پليس كاهش يافته است.

وي افزود: با تلاش اطلاعاتي و همكاري مشايخ و بزرگان قاتل شناسايي و پس از هماهنگي لازم با مقامات قضايي در يك عمليات ، به صورت پنهاني دستگير و يك قبضه اسلحه شكاري مورد استفاده در اين درگيري كشف شد.

سرهنگ پاپي با اشاره به اعتراف قاتل در تحقيقات پليس درباره اين قتل گفت: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مقامات قضايي شده است.

رئيس پليس ماه ماهار گفت: پليس در اين درگيري جدي است و هرگز عاملان درگيري و افرادي را كه نظم و امنيت مردم را برهم مي زنند راضي نمي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.