پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

اين نوع شيرها نسبت به ديگر شيرها داراي وزن بيشتري هستند

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

اين نوع شيرها نسبت به ديگر شيرها داراي وزن بيشتري هستند

۷ بازديد

براي تشخيص برنجي بودن شير مي توان از خصوصيت وزني آن بهره برد. با خريد شيرآلات خارجي از برندهاي معتبر و با طراحي شيك و مدرن، چون برندهاي ايتاليايي كه در اين زمينه پيشتاز هستند، ضمن تضمين كيفيت محصولات، از زيبايي بادوام آن ها نيز بهره مند خواهيد شد. نحوه نصب شيرالات توكار شامل دو …

اين نوع شيرها نسبت به ديگر شيرها داراي وزن بيشتري هستند https://d77.ir/اين-نوع-شيرها-نسبت-به-ديگر-شيرها-داراي-و/ دنياي 77 Fri, 21 May 2021 12:26:07 0000 عمومي https://d77.ir/?p=5110 براي تشخيص برنجي بودن شير مي توان از خصوصيت وزني آن بهره برد. با خريد شيرآلات خارجي از برندهاي معتبر و با طراحي شيك و مدرن، چون برندهاي ايتاليايي كه در اين زمينه پيشتاز هستند، ضمن تضمين كيفيت محصولات، از زيبايي بادوام آن ها نيز بهره مند خواهيد شد. نحوه نصب شيرالات توكار شامل دو …

براي تشخيص برنجي بودن شير مي توان از خصوصيت وزني آن بهره برد. با خريد شيرآلات خارجي از برندهاي معتبر و با طراحي شيك و مدرن، چون برندهاي ايتاليايي كه در اين زمينه پيشتاز هستند، ضمن تضمين كيفيت محصولات، از زيبايي بادوام آن ها نيز بهره مند خواهيد شد. نحوه نصب شيرالات توكار شامل دو مرحله است , مرحله اول شامل نصب استراكچر شيرالات و والهنگ در حين عمليات ساختماني و پيش از كاشي كاري و مرحله نهايي نصب تنه و لوازم بيروني شيرالات توكار ميباشد . مهمترين نكته در نصب شيرآلات بحث زمانشان است كه بهتراست بعد ازاتمام كارهاي ساختماني و نصب وسايل آشپزخانه مثل كابينت و سينك و… اگر يك آشپزخانه شيك با كابينتهاي مدرن زيبا و سينك شيك داريد؛ ميتوانيد از اين مدل شيرهاي زيبا به رنگهاي زيبا و متنوع بخريد. شركت شايان با بيش از 30 سال سابقه درخشان در توليد شيرآلات بهداشتي نامي آشنا و معتبر براي مصرف كنندگان عزيز مي باشد. البته برخي از كارخانه هاي توليد كننده شيرآلات ساختماني بروي محصولات خود كوچكترين تخفيفي ندارند. استاندارد بودن مواد اوليه است كه كيفيت شيرآلات ساختماني را تعيين مي كند. علاوه بر اين كه شيرآلات بايد در مصرف آب صرفه جويي نمايند، كار با آن ها نيز بايد آسان باشد.

اين شير داراي شلنگ بلند است كه روي سر آن دكمه اي براي تغيير وضعيت پاشش آب به صورت اسپري وجود دارد. بعد از نمونه شيرهايي كه آب را به صورت جدا فراهم ميكرد نوبت به مدلهاي مخلوط رسيد تا آب ولرم را در اختيار مردم قرار دهد. اين شير تفاوت چنداني با مدل بالا ندارد، فقط دسته هاي آن به صورت جدا از علمك مي باشد. دستگيره اين شيرها ممكن است از نوع اهرمي باشد يا اينكه داراي فلكه و از نوع چرخشي باشند. همچنين نياز به باطري و احتمال خرابي حسگر از معايب ديگر اين مدل مي باشد. در هنگام تهيه اين شير بايد دقت لازم را بكار برد تا از تناسب شير با سينك مطمئن شد. بدون جريان برق دستگاه كارايي لازم را نداشته و بايد جهت اطمينان چند عدد باتري مخصوص دستگاه براي استفاده از آن به هنگام قطع جريان برق خريداري كرده و نگهداري كرد. شما ديگر تصور خانه مدرن بدون شير آلات زيبا را نمي توانيد در نظر بگيريد و د رميان شيرآلات خانه , شير ظرفشويي به خصوص از ديد بانوان در دكوراسيون خانه بسيار پر اهميت مي باشد . به همراه اين شيرآلات امكان خريد مايع ريز اتوماتيك نيز وجود دارد.

اين شيرها بدون دستگيره هستند و توسط يك حسگر فعال مي شوند. خرطوم و لوله اين شيرها بسيار بلند است. اگر ميخواهيد از سينكهاي روشويي كابينتي استفاده نماييد، شايد بهتر باشد به سراغ انواع شير پايه بلند روشويي برويد. از ميان اين مواد استيل و خصوصا استيل استايلنس اصل، از انواع ديگر مرغوب تر است. اكثراً اين مدل از شيرها داراي آبريز با ارتفاع كم هستند. از اين جهت در خريد كلي براي ساختمان، شما نياز به يك عرضه كننده عمده محصولات خواهيد داشت. به ياد داشته باشيد اين قسمت ممكن است نياز باشد زير شير و يا به اتصال پيچ تمام رزوه و با يك سري مخصوص نصب شود. تمام شيرآلات بهداشتي، آبكاري يا روكش مي شوند. در برابر پوسيدگي مقاومت بيشتري داشته و لكه هاي آب را نيز كمتر نشان مي دهد. اين نوع از شير آب نسبت به ساير شيرآلات ارزانتر است اما به دليل شكنندگي بالا و تغيير رنگ سريع آن از كيفيت خيلي بالايي برخوردار نيست.۶. همچنين از هدر رفتن آب جلوگيري مي كنند. سري آنهم با فشارهاي مختلف آب را بيرون ميدهد. قسمت آبريز اين شير متحرك بوده و مي توانيم براي كاربردهاي مختلف آن را به بيرون بكشيم.

اين نوع شيرها نسبت به ديگر شيرها داراي وزن بيشتري هستند. زيبايي شير استيل براي همه شما ثابت شده مي باشد اما بهتر است بدانيد اين نوع از روكش با وجود برخورد مستقيم با آب، پوسيدگي كمتري نسبت به ساير جنس ها خواهد داشت. اين مدل از شير سينك ظرفشويي مستقيماً به كابينت متصل مي شود. به گزارش افكارنيوز، براساس مشاهدات ميداني قيمت انواع شيرآلات ساختماني را در اين گزارش گرد آوري كرده ايم. شيرآلات ساختماني و بهداشتي از جمله پرمصرف ترين شيرآلات هستند كه در همه ي ساختمان ها از آنها استفاده شده است. شير قو ديواري مانند شير قو تو كاسه در انواع مختلف من جمله اهرمي، چرخشي، شير قو با علم متحرك، شير قو با علم ثابت توليد شده و مورد استفاده قرار مي گيرند. شير توالت آوا در رنگ هاي كروم ، سفيد و مشكي توسط شيرآلات kwc (كي دبليو سي) توليد و روانه بازار شده است. كاور كروم همان اتصالي است كه بر روي جايگاه دسته و يا اهرم شير اتصال داده مي شود. شيرآلات ظرفشويي كه ست شده با سينك هاي مناسب و با كيفيت روكش كروم با كيفيت آبكاري شده اند زيبايي خاصي را به ارمغان مي آورند . شير ظرفشويي قهرمان با طراحي منحصر به فرد، دكوراسيون آشپزخانه شما را متفاوت خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.