چهارشنبه ۰۶ تیر ۰۳

حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود

۶ بازديد

وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر تجزيه و تحليل نتايج سنجش دانش آموز گفت: راه اصلي اجراي سند تحول ، افزايش مهارت معلمان است. به گزارش ايواره ، محسن حاجي ميرزايي در پايان نشست مشترك اعضاي شوراي معاونين و مديران كل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به اهميت برگزاري امتحانات حضوري گفت: …

منبع: خبرگذاري ايواره
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود

حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود https://evarah.ir/2021/05/حاجي-ميرزايي-نتايج-سنجش-دانش-آموزان،-ت/ ايواره Thu, 27 May 2021 13:22:35 0000 اجتماعي https://evarah.ir/2021/05/حاجي-ميرزايي-نتايج-سنجش-دانش-آموزان،-ت/

وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر تجزيه و تحليل نتايج سنجش دانش آموز گفت: راه اصلي اجراي سند تحول ، افزايش مهارت معلمان است. به گزارش ايواره ، محسن حاجي ميرزايي در پايان نشست مشترك اعضاي شوراي معاونين و مديران كل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به اهميت برگزاري امتحانات حضوري گفت: …

منبع: خبرگذاري ايواره
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود

وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر تجزيه و تحليل نتايج سنجش دانش آموز گفت: راه اصلي اجراي سند تحول ، افزايش مهارت معلمان است.

به گزارش ايواره ، محسن حاجي ميرزايي در پايان نشست مشترك اعضاي شوراي معاونين و مديران كل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به اهميت برگزاري امتحانات حضوري گفت: اين نياز به مراقبت ، توجه و نظارت دارد. به اندازه كافي براي رفع نگراني هاي آموزش و پرورش و والدين. “دانش آموزان بلند مي شوند.

وي با اشاره به طبقه بندي تجربيات خود به چهار دسته گفت: مسئوليت چيزي را كه در آن “آرمان ها و اهداف” داريد به عهده بگيريد. مطمئناً اگر هدفي نداشته باشيد ، خسته ، بي حوصله و تهي هستيد و نتايج مطلوبي نخواهيد گرفت.

يكي از اعضاي كابينه تدبير و اميد دومين تجربه خود را “موفقيت” توصيف كرد و گفت: “سعي كنيد در طول خدمت خود تماس بگيريد.”

وي موفقيت را نتيجه نگاه عميق به كار و فراموش نكردن ديدگاه هاي اصلي دانست و افزود: امور را به گونه اي مديريت كنيد كه در امور حضوري معنادار داشته باشيد.

حاجي ميرزايي با اشاره به سومين تجربه خود گفت: “در كار خود” منطقي “باشيد و آن را در سطوح مختلف مديريت خود توسعه و گسترش دهيد ؛ هرچه مجموعه دقيق تر باشد ، تأثير عميق تري خواهد داشت.

وي چهارمين تجربه خود را “داشتن چشم انداز استراتژيك” توصيف كرد و گفت: براي همان موضوعات ، بايد سطح توجه ديگري متفاوت باشد. مديراني كه در موقعيت استراتژيك قرار دارند بايد داراي رئوس مطالب كلي و داده هاي كليدي باشند. كارشناسان همچنين بايد در مورد موضوعات خوب فكر كنند و براي آنها راه حل هايي ارائه دهند ، راه حل هاي مربوط به عقلانيت

وزير آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش: يكي از مباحثي كه هميشه از ما خواسته مي شود سند تحول است. سند تحول روح و جسم دارد ، اگر ما خود را به بدنه سند محدود كنيم ، فقط توليد كتاب ، بروشور و گزارش انجام مي شود.

برداشت من از روح سند تحول اين است كه سيستم يادگيري با يك معلم با كيفيت انجام مي شود و سوال اين است كه آيا همه محصولات ما در زمينه سند تحول ما را به داشتن يك معلم با كيفيت سوق داده است؟ و اگر نتوانيم به اين س answerال پاسخ دهيم ، اين بدان معني است كه روح سند را ترك كرده و در بدن آن گير كرده ايم.

به گفته مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، وزير آموزش و پرورش ادامه داد: براي افزايش توانمندي معلمان ، بايد برنامه اي داشته باشيم و اگر امروز نتوانيم همه معلمان را توانمند كنيم ، بايد برنامه ريزي كنيم تا افزايش دهيم درصد هر ساله. “توانمندسازي معلمان. تبادل تجربيات معلمان بايد انجام شود و در نتيجه مهارت آنها افزايش يابد.

انتهاي پيام

منبع: خبرگذاري ايواره
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.