وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر تجزيه و تحليل نتايج سنجش دانش آموز گفت: راه اصلي اجراي سند تحول ، افزايش مهارت معلمان است. به گزارش ايواره ، محسن حاجي ميرزايي در پايان نشست مشترك اعضاي شوراي معاونين و مديران كل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به اهميت برگزاري امتحانات حضوري گفت: …
منبع: خبرگذاري ايواره
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود https://evarah.ir/2021/05/حاجي-ميرزايي-نتايج-سنجش-دانش-آموزان،-ت/ ايواره Thu, 27 May 2021 13:22:35 0000 اجتماعي https://evarah.ir/2021/05/حاجي-ميرزايي-نتايج-سنجش-دانش-آموزان،-ت/
وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر تجزيه و تحليل نتايج سنجش دانش آموز گفت: راه اصلي اجراي سند تحول ، افزايش مهارت معلمان است. به گزارش ايواره ، محسن حاجي ميرزايي در پايان نشست مشترك اعضاي شوراي معاونين و مديران كل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به اهميت برگزاري امتحانات حضوري گفت: …
منبع: خبرگذاري ايواره
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود
وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر تجزيه و تحليل نتايج سنجش دانش آموز گفت: راه اصلي اجراي سند تحول ، افزايش مهارت معلمان است.
به گزارش ايواره ، محسن حاجي ميرزايي در پايان نشست مشترك اعضاي شوراي معاونين و مديران كل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به اهميت برگزاري امتحانات حضوري گفت: اين نياز به مراقبت ، توجه و نظارت دارد. به اندازه كافي براي رفع نگراني هاي آموزش و پرورش و والدين. “دانش آموزان بلند مي شوند.
وي با اشاره به طبقه بندي تجربيات خود به چهار دسته گفت: مسئوليت چيزي را كه در آن “آرمان ها و اهداف” داريد به عهده بگيريد. مطمئناً اگر هدفي نداشته باشيد ، خسته ، بي حوصله و تهي هستيد و نتايج مطلوبي نخواهيد گرفت.
يكي از اعضاي كابينه تدبير و اميد دومين تجربه خود را “موفقيت” توصيف كرد و گفت: “سعي كنيد در طول خدمت خود تماس بگيريد.”
وي موفقيت را نتيجه نگاه عميق به كار و فراموش نكردن ديدگاه هاي اصلي دانست و افزود: امور را به گونه اي مديريت كنيد كه در امور حضوري معنادار داشته باشيد.
حاجي ميرزايي با اشاره به سومين تجربه خود گفت: “در كار خود” منطقي “باشيد و آن را در سطوح مختلف مديريت خود توسعه و گسترش دهيد ؛ هرچه مجموعه دقيق تر باشد ، تأثير عميق تري خواهد داشت.
وي چهارمين تجربه خود را “داشتن چشم انداز استراتژيك” توصيف كرد و گفت: براي همان موضوعات ، بايد سطح توجه ديگري متفاوت باشد. مديراني كه در موقعيت استراتژيك قرار دارند بايد داراي رئوس مطالب كلي و داده هاي كليدي باشند. كارشناسان همچنين بايد در مورد موضوعات خوب فكر كنند و براي آنها راه حل هايي ارائه دهند ، راه حل هاي مربوط به عقلانيت
وزير آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش: يكي از مباحثي كه هميشه از ما خواسته مي شود سند تحول است. سند تحول روح و جسم دارد ، اگر ما خود را به بدنه سند محدود كنيم ، فقط توليد كتاب ، بروشور و گزارش انجام مي شود.
برداشت من از روح سند تحول اين است كه سيستم يادگيري با يك معلم با كيفيت انجام مي شود و سوال اين است كه آيا همه محصولات ما در زمينه سند تحول ما را به داشتن يك معلم با كيفيت سوق داده است؟ و اگر نتوانيم به اين س answerال پاسخ دهيم ، اين بدان معني است كه روح سند را ترك كرده و در بدن آن گير كرده ايم.
به گفته مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، وزير آموزش و پرورش ادامه داد: براي افزايش توانمندي معلمان ، بايد برنامه اي داشته باشيم و اگر امروز نتوانيم همه معلمان را توانمند كنيم ، بايد برنامه ريزي كنيم تا افزايش دهيم درصد هر ساله. “توانمندسازي معلمان. تبادل تجربيات معلمان بايد انجام شود و در نتيجه مهارت آنها افزايش يابد.
انتهاي پيام
منبع: خبرگذاري ايواره
حاجي ميرزايي: نتايج سنجش دانش آموزان، تحليل شود