وقتي شروع به فكر كردن در مورد نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود مي كنيد، بهترين زمان براي شروع طبيعتاً در آغاز كار است. CRM چيست؟ براي پاسخ به سئوال: نرم افزار CRM چيست بايد بگوييم كه CRM به معناي مديريت ارتباط با مشتري است. به زبان ساده، CRM با پشتيباني از مديريت فروش، ارائه …
بكارگيري نرم افزار سي ار ام https://d77.ir/بكارگيري-نرم-افزار-سي-ار-ام/ دنياي 77 Mon, 05 Jul 2021 06:30:13 0000 عمومي https://d77.ir/?p=5311 وقتي شروع به فكر كردن در مورد نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود مي كنيد، بهترين زمان براي شروع طبيعتاً در آغاز كار است. CRM چيست؟ براي پاسخ به سئوال: نرم افزار CRM چيست بايد بگوييم كه CRM به معناي مديريت ارتباط با مشتري است. به زبان ساده، CRM با پشتيباني از مديريت فروش، ارائه …
وقتي شروع به فكر كردن در مورد نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود مي كنيد، بهترين زمان براي شروع طبيعتاً در آغاز كار است.
CRM چيست؟
براي پاسخ به سئوال: نرم افزار CRM چيست بايد بگوييم كه CRM به معناي مديريت ارتباط با مشتري است. به زبان ساده، CRM با پشتيباني از مديريت فروش، ارائه بينش، ادغام در كانال هاي اجتماعي و ارائه راه هاي برقراري ارتباط تيمي، به شما در مديريت داده هاي مشتري كمك مي كند.
شما بسته به نوع شغل و نوع محصول يا خدماتي كه ارائه مي دهيد به ويژگي هاي مختلفي براي CRM نياز خواهيد داشت. بنابراين، تحقيق در مورد چگونگي انتخاب CRM براي مشاغل خود يك گام اساسي براي كسب و كار شما است. اين راهنما نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود و بهترين راه حل كلي براي مديريت روابط مشتري را به شما پيشنهاد مي دهد.
در نرم افزار CRM بايد به دنبال چه چيزي باشم؟
هنگام درك نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود، يك اشتباه اجتناب ناپذير وجود دارد كه بسياري از شركت ها را آزار مي دهد: تلاش براي يافتن راه كار براي نرم افزار هاي CRM محبوب به جاي تمركز بر نيازها و اولويت هاي كاري آنها. همانطور كه شروع به درك نحوه انتخاب CRM براي تجارت خود مي كنيم، بايد چند سوال از خود بپرسيد:
اكنون كه اين سوالات را از خود پرسيديد، بايد درك بهتري از آنچه در نرم افزار CRM جستجو مي كنيد داشته باشيد. با اين حال، هنوز به طور كامل به اين سوال پاسخ نمي دهد كه چگونه CRM را براي تجارت خود انتخاب كنيد. براي انجام اين كار، قبل از شروع به كار جستجو، بايد چندين فاكتور را عميق تر بررسي كنيم.
CRM خوب چه شكلي است؟
با شروع تحكيم برنامه خود براي دانستن نحوه انتخاب CRM براي مشاغل، چند كار مي توانيد انجام دهيد تا ارزيابي كنيد كه CRM خوب چگونه به نظر مي رسد. شما بايد تصميم بگيريد كه آيا آن را در مكان مورد نياز خود قرار دهيد يا خير، آيا ويژگي هاي مورد نياز شما را دارد، آيا مي تواند با نرم افزار هاي ديگر ادغام شود و آيا با بودجه شما متناسب است. بعد از اينكه هر CRM خاصي در اين زمينه ها مثبت آزمايش شد، مي توانيد با پيشرفت در زمينه انتخاب CRM براي مشاغل خود، آن را در نظر بگيريد.
CRM ابري يا نصبي
يكي از اولين سوالاتي كه بايد هنگام ارزيابي نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود از خود بپرسيد: CRMابري يا نصبي؟
مهم نيست كه تجارت شما بيشتر آنلاين است يا آفلاين، اين مسئله اين است كه تجارت شما چقدر در گرفتن منابع CRM فوري قابل اعتماد است.
اگر به سراغ CRM ميزباني شده از طريق cloud برويد، فقط تا زماني كه اتصال اينترنت داشته باشيد مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد، كنترلي بروي اطلاعات خودتان نداريد و افراد به اطلاعات شما دسترسي دارند و نكته منفي CRM در محل اين است كه شما به يك متخصص IT محلي نياز داريد كه بتواند هر مشكلي را كه ممكن است بوجود آورد حل كند، بنابراين بايد ارزيابي شود.ولي در صورت انتخاب CRM نصبي، شما مالك اين برنامه هستيد، كنترل كاملي به روي اطلاعات خود داريد و ميتوانيد براي همه افراد حد مجاز دسترسي مشخص كنيد.
هر كسب و كاري الزامات منحصر به فرد خود را داراست. شما بايد سعي كنيد CRM را پيدا كنيد كه تا حد ممكن نيازهاي شما را برآورده كند.
براي ارسال، دريافت و پيگيري رسيدهاي معتبر ممكن است به CRM نياز داشته باشيد. ممكن است براي جمع آوري اطلاعات مشتري و ارسال ايميل مستقيم به مشتريان خود به CRM نياز داشته باشيد. به سوالات پاسخ دهيد، از ابزارهايي كه قبلاً داشته ايد، استفاده كنيد و ويژگي هاي مورد نياز خود را مشخص كنيد و به چگونگي انتخاب CRM براي تجارت خود فكر كنيد.
ادغام و يكپارچه سازي
اين بسيار واضح است و اگر CRM با نرم افزار هاي ديگر ادغام شده باشد كار شما راحت تر مي شود. اكثر نرم افزار هاي CRM به شما مي گويند كه كدام برنامه ها و نرم افزار ها به طور طبيعي در وب سايت خود در نرم افزار هاي خود ادغام شده اند.
همانطور كه در مورد ويژگي هاي مورد نياز خود فكر مي كنيد، بايد بدانيد كه براي ادغام با CRM به چه نرم افزار ديگري نياز داريد. پس از انجام اين كار، يك قدم به درك نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود نزديك هستيد.
چگونه مي توانم CRM را براي كسب وكار خود انتخاب كنم؟
اكنون كه تمام كارها را براي تعيين نحوه انتخاب CRM براي مشاغل خود انجام داديد، وقت آن است كه CRM را براي تجارت خود انتخاب كنيد.
بسياري از گزينه هاي CRM ايده آل وجود دارد، اما در اينجا تعداد انگشت شماري وجود دارد كه نيازهاي مورد بحث شما را برآورده مي كند. با پيشرفت روند انتخاب CRM، CRM هايي وجود دارند كه ما براي هر شغل در هر مرحله توصيه مي كنيم، زيرا انجام يك كار مديريت ارتباط با هر مشتري تقريباً بي نهايت مقياس پذير و انعطاف پذير است. به علاوه، آنها به طور منظم ويژگي هايي را اضافه مي كنند.
بودجه خود را نيز در نظر بگيريد، يك نسخه كاملاً رايگان CRM، بسته هاي مقرون به صرفه براي ويژگي هاي اضافي و يك سازمان كاملاً قابل تنظيم براي هر آنچه كه مي خواهيد دارد.
پيشنهاد ما به شما چيست؟
پارس ويتايگر، تقريباً بي نهايت مقياس پذير و انعطاف پذير است تا با هر آنچه براي CRM نياز داريد سازگار باشد. يكي از بهترين قسمتهاي آن، اين است كه چگونه مي توان يك چارچوب ايمن را به CRM قدرتمندي تبديل كرد كه دقيقاً متناسب با نيازهاي شما باشد.
ساختار ساده اين نرم افزار به شما امكان مي دهد به طور طبيعي يك جريان پروژه ايجاد كنيد و همكاري بين اعضاي تيمي را كه روي اين پروژه ها كار مي كنند را افزايش دهيد.
يكي از ويژگي هاي خاص پارس ويتايگر داشبورد آن است. مي توانيد با نگاه كردن به داشبورد، اطلاعات كلي از امور كسب و كارتان بدست آوريد.
در تقويم پارس ويتايگر، علاوه بر ادغام با ديگر نرم افزارها، مي توانيد همه فعاليت ها، رويداد ها و… را ثبت كنيد، با ديگران به اشراك بگذاريد و يادآورهايي براي آن ها تنظيم كنيد.
نرم افزار CRM پارس ويتايگر، به دليل متن باز بودن، محبوبيت زيادي در بين افراد دارد و مي توانيد براحتي الزامات كسب و كارتان را به آن اضافه كنيد تا گردش كاري يكنواخت و يكپارچه داشته باشيد.