شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير كه حتما بايد ديد

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير كه حتما بايد ديد

۱۴ بازديد

اگر شما هم علاقه داريد تا وارد دنياي بي‌نظير و به يادماندني كودكي شويد، ديدن انيميشن را به شما پيشنهاد مي‌دهيم. انيميشن‌ها با خلق لحظاتي جادويي و شگفت‌آور، شما را غرق در خاطره‌هاي نوستالژيك كودكي مي‌كند. ما در اين مقاله از سايت مرز فان قصد داريم تا شما را با 20 انيميشن شگفت‌ انگيز دهه …

20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير كه حتما بايد ديد https://d77.ir/20-انيميشن-شگفت-انگيز-دهه-اخير-كه-حتما-با/ دنياي 77 Tue, 20 Jul 2021 19:25:15 0000 عمومي https://d77.ir/?p=5498 اگر شما هم علاقه داريد تا وارد دنياي بي‌نظير و به يادماندني كودكي شويد، ديدن انيميشن را به شما پيشنهاد مي‌دهيم. انيميشن‌ها با خلق لحظاتي جادويي و شگفت‌آور، شما را غرق در خاطره‌هاي نوستالژيك كودكي مي‌كند. ما در اين مقاله از سايت مرز فان قصد داريم تا شما را با 20 انيميشن شگفت‌ انگيز دهه …

اگر شما هم علاقه داريد تا وارد دنياي بي‌نظير و به يادماندني كودكي شويد، ديدن انيميشن را به شما پيشنهاد مي‌دهيم. انيميشن‌ها با خلق لحظاتي جادويي و شگفت‌آور، شما را غرق در خاطره‌هاي نوستالژيك كودكي مي‌كند. ما در اين مقاله از سايت مرز فان قصد داريم تا شما را با 20 انيميشن شگفت‌ انگيز دهه اخير آشنا كنيم تا در دنياي بيكران انيميشن، لحظات شاد و مفرحي را برايتان فراهم كنيم.

معرفي 20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير

براي آنهايي كه ارتباط خوبي با كودك درونشان دارند، دانلود انيميشن مي‌تواند يكي از محبوب‌ترين انتخاب‌هاي آنها باشد. در سال‌هاي اخير، انيميشن هاي بسياري در رده بزرگسال و كودك ساخته شده است كه انتخاب را براي شما سخت كرده است.

ما در اين مقاله قصد داريد تا شما را با بهترين آثار انيميشن‌ خارجي و انيميشن ايراني در يك دهه اخير آشنا كنيم تا از ديدن اين انيميشن ها در كنار كودكان خود، جهاني خوش آب و رنگ را تجربه كنيد.

1-انيميشن پرفروش شيرشاه

يكي از 20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير انيميشن فانتزي، درام و موزيكال شير شاه است. اين انيميشن با موسيقي جذاب، كاراكترهاي بي‌نظير و بازسازي استادانه خود، شما را پاي تلويزيون ميخكوب مي‌كند. اين كارتون با الهام از نمايشنامه هملت از شكسپير و زندگي پيامبران در انجيل، به يكي از ديدني ترين كارتون‌هاي توليد شده در والت ديزني تبديل شده است. به طوري كه دو جايزه اسكار و يك جايزه گلدن گلوب را در كارنامه‌ي درخشان خود دارد.

2-انيميشن جذاب فروزن

السا و آنا با قدرت جادويي خودشان، دو كاراكتر دوست‌داشتني كودكان هستند. والت ديزني با توليد اين انيميشن خارجي لقب يكي از پرفروش‌ترين انيميشن‌ هاي تاريخ سينما را به خود اختصاص داده است. به طوري كه توليد كننده اين انيميشن جذاب، تصميم گرفته است تا قسمت دوم آن را به زودي اكران كند.

3-انيميشن بامزه شاون گوسفند

انيميشن شاون گوسفند با داستان‌هاي بامزه خود توانسته است در دل بسياري از مخاطبان به خصوص كودكان جا باز كند. اين انيميشن پرطرفدار كه با نام گوسفند ناقلا در ايران معروف است، به عنوان نامزد يكي از بهترين انيميشن هاي اسكار 2016 مطرح بود.

4-انيميشن راز آلود پسر بتمن

اگر به دانلود فيلم اكشن علاقه داريد، ديدن انيميشن درام، فانتزي و رازآلود پسر بتمن را از دست ندهيد. اين انيميشن شگفت انگيز داستان پسري است كه به صورت مخفيانه توسط گروهي از قاتلين بزرگ مي‌شود.

5- دنياي مخفي آريتي

اگر مي‌خواهيد براي ساعتي از دنياي واقعي جدا شويد، تماشاي انيميشن ديدني دنياي مخفي آريتي تجربه‌اي به يادماندني را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

6-انيميشن خنده‌دار‌دار شرك

انيميشن كمدي شرك جزو يكي از 20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير بوده كه توانسته است مخاطبان زيادي را به خود جذب كند. كاراكترهاي بانمك با بازي‌هاي جذابشان، مخاطبان بسياري اعم از كودك و بزرگسال را پاي تماشاي خود ميخكوب مي‌كند.

7-انيميشن پارك شگفت انگيز

اين انيميشن داستان دختري است كه در اعماق جنگل، يك شهربازي پنهان را پيدا مي‌كند. ظاهر زيباي اين فيلم به خوبي توانسته است مهر خود را در دل مخاطب خود به خصوص كودكان جا كند.

8-انيميشن به ياد ماندني من نفرت انگيز

مطمئنا شما هم عروسك‌هاي محبوب مينيوين‌ها را ديده‌ايد. اين انيميشن پرفروش داستان مردي است كه مجبور به نگهداري سه كودك شده است.

9-انيميشن خلاقانه شگفت انگيزان

خلق ماجراهاي هيجان‌انگيز و وجود قهرمان‌هاي شگفت‌انگيز در فضايي خلاقانه و مفرح، از جمله مواردي است كه شما را به ديدن اين اثر كريستوفر نولان مشتاق مي‌كند. اين اثر به عنوان يكي از 20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير شناخته شده است.

10-انيميشن سه بعدي موآنا

فضاي موزيكال، خانوادگي و ماجراجويانه اين انيميشن شما را به حال و هواي يك خانواده‌ي روستايي مي‌برد. اين اثر پرفروش ديزني، ماجراي يك دختر تنهايي است كه به دنبال هدف خود مي‌رود. نامزد جايزه اسكار و گلدن گلوب و برنده‌ي جايزه ADE Awards از جمله موفقيت‌هايي است كه در كارنامه‌ي اين انيميشن درخشان به چشم مي‌خورد.

11- انيميشن ترسناك

اگر به دانلود فيلم ترسناك علاقه داريد، انيميشن ترسناك را از دست ندهيد. ژانر وحشت اين انيميشن شما را محو تماشاي آن خواهد كرد.

12-انيميشن اسباب بازي

اگر در بين بهترين آثار انيميشن به دنبال يك شاهكار مي‌گرديد، داستان اسباب‌ بازي 3 را از دست ندهيد. اين انيميشن با ماجراهاي غافلگيركننده و صحنه‌هاي خوش رنگ و لعاب نظر هر مخاطب را به خود جلب مي‌كند.

13-انيميشن ماندگار رنگو

ويژگي‌هاي جذاب، شخصيت‌هاي حيواني و نمادين و پيام‌هاي فلسفي و اجتماعي در اين انيميشن باعث شده است تا در زمره‌ي يكي از 20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير قرار گيرد.

14-انيميشن شاهزاده روم

انيميشن ايراني شاهزاده روم به عنوان يكي از پرمخاطب‌ترين انيميشن‌هاي تاريخ سينماي ايران مطرح است. اين انيميشن داستان زندگي همسر امام يازدهم شيعيان را با روايتي جذاب و دوست داشتني به تصوير مي‌كشد.

15-انيميشن فانتزي رالف خرابكار

وجود يك شخصيت منفي با اتفاقات بامزه و دلنشين در اين انيميشن، جذابيت بسيار و لحظات فراموش‌نشدني را براي مخاطب رقم مي‌زند.

16-انيميشن خارق‌العاده در جستجوي دوري

زندگي خانوادگي در زير اقيانوس با اتفاقات هيجان‌انگيز باعث شده است تا اين انيميشن رتبه‌ي بالايي را در بين پرفروش‌ترين انيميشن‌هاي جهان كسب كند.

17-انيميشن دوست داشتني زندگي مخفيانه حيوانات خانگي

اگر به ديدن كارتون‌هاي ماجراجويانه علاقه داريد، ديدن اين انيميشن را از دست ندهيد. اين كارتون ماجراي چند حيوان خانگي است كه در نبود صاحبان خانه، ماجراهاي جالبي را رقم مي‌زنند.

18-انيميشن ترسناك خانواده آدامز

كاراكترهاي عجيب و غريب با فضايي خاص و ترسناك يك انيميشن تمام عيار را به نمايش گذاشته است.

19-انيميشن جاسوس هاي نامحسوس

خالق انيميشن عصر يخبندان اين بار توانسته است با توليد انيميشن ديدني جاسوس‌ هاي نامحسوس جاي خود را در بين طرفداران پيدا كند.

20-انيميشن سرگرم كننده پرندگان خشمگين

اتفاقات جالب چند پرنده در اين انيميشن باعث شده است تا از تماشاي اين فيلم در كنار كودكتان لذت ببريد. اين انيميشن به صورت سريالي بوده و در دو فصل توليد شده است.

ما در اين مقاله سعي كرديم تا 20 انيميشن شگفت انگيز دهه اخير با ژانرهاي متنوع را به شما معرفي كنيم. به نظر شما كدام يك جزو بهترين انيميشن هاي مورد علاقه شما است. نظر خود را زير همين مقاله با ما در ميان بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.