شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

پيش‌بيني سيل و طوفان شديد براي ايالات جنوب شرق آمريكا

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

پيش‌بيني سيل و طوفان شديد براي ايالات جنوب شرق آمريكا

۱۰ بازديد

هواشناسان آمريكايي در روزهاي آينده بارش شديد باران و جاري شدن سيل در ايالت جنوب شرقي را پيش بيني مي كنند. به گزارش دنياي 77 ، انتظار مي رود طوفان گرمسيري به نام “فرد” كه روز گذشته (دوشنبه) در ايالت فلوريدا با باران و باد شديد همراه بود ، در روزهاي آينده به اين منطقه …

پيش‌بيني سيل و طوفان شديد براي ايالات جنوب شرق آمريكا https://d77.ir/پيش‌بيني-سيل-و-طوفان-شديد-براي-ايالات/ دنياي 77 Wed, 18 Aug 2021 06:00:17 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/پيش‌بيني-سيل-و-طوفان-شديد-براي-ايالات/ هواشناسان آمريكايي در روزهاي آينده بارش شديد باران و جاري شدن سيل در ايالت جنوب شرقي را پيش بيني مي كنند. به گزارش دنياي 77 ، انتظار مي رود طوفان گرمسيري به نام “فرد” كه روز گذشته (دوشنبه) در ايالت فلوريدا با باران و باد شديد همراه بود ، در روزهاي آينده به اين منطقه …

هواشناسان آمريكايي در روزهاي آينده بارش شديد باران و جاري شدن سيل در ايالت جنوب شرقي را پيش بيني مي كنند.

به گزارش دنياي 77 ، انتظار مي رود طوفان گرمسيري به نام “فرد” كه روز گذشته (دوشنبه) در ايالت فلوريدا با باران و باد شديد همراه بود ، در روزهاي آينده به اين منطقه پيشروي كرده و به ايالت هاي همسايه نيز سرايت كند. وقتي شرايط آب و هوايي فوق نيز مي تواند باعث جاري شدن سيل در اين حالت شود.

عكس ها و فيلم هاي منتشر شده از طوفان نشان مي دهد كه باد و باران در برخي مناطق بسيار شديد است.

يكي از ساكنان محلي در حساب توئيتر خود گفت كه درختي در شهر پاناما روي تير برق افتاد و برق قطع شد.

انتظار مي رود طوفان در اواخر امروز (سه شنبه) ضعيف شود ، اما بخش هايي از فلوريدا همسايه مانند جورجيا و تنسي هنوز در معرض بارش شديد باران و جاري شدن سيل هستند.

مقامات مديريت اضطراري به مردم هشدار داده اند كه در صورت لزوم در صورت شنيدن سقوط يا سقوط درخت در اثر طوفان شديد اقدامات لازم را انجام دهند.

در همين حال ، طوفان گرمسيري ديگري به نام “افسردگي افسردگي” روز گذشته (دوشنبه) منطقه زلزله خيز هائيتي را درنورديد زيرا مردم و امدادگران هنوز در آوار هستند و به دنبال بازماندگان زلزله .2.2 ريشتري روز شنبه هستند. اين وضعيت خطر رانش زمين در اين منطقه را افزايش داده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.