شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

۳ تكنيك براي مقابله با “اضطرابِ اخبارِ بد”

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

۳ تكنيك براي مقابله با “اضطرابِ اخبارِ بد”

۷ بازديد

امروزه ، مهم نيست كه چقدر در مورد بحران همه گيري كرونا احساسي يا احساسي هستيد ، اخبار دنياي كنوني احتمالاً بر اضطراب موجود افزوده و سطح ديگري از وحشت را افزايش داده است. به گزارش دنياي 77 ، 4 تيم از متخصصان سلامت روان در انگلستان مي گويند: شنيدن زلزله هاي وحشتناك و مرگبار …

۳ تكنيك براي مقابله با “اضطرابِ اخبارِ بد” https://d77.ir/۳-تكنيك-براي-مقابله-با-اضطرابِ-اخبارِ-ب/ دنياي 77 Fri, 20 Aug 2021 21:51:43 0000 سلامت https://d77.ir/۳-تكنيك-براي-مقابله-با-اضطرابِ-اخبارِ-ب/ امروزه ، مهم نيست كه چقدر در مورد بحران همه گيري كرونا احساسي يا احساسي هستيد ، اخبار دنياي كنوني احتمالاً بر اضطراب موجود افزوده و سطح ديگري از وحشت را افزايش داده است. به گزارش دنياي 77 ، 4 تيم از متخصصان سلامت روان در انگلستان مي گويند: شنيدن زلزله هاي وحشتناك و مرگبار …

امروزه ، مهم نيست كه چقدر در مورد بحران همه گيري كرونا احساسي يا احساسي هستيد ، اخبار دنياي كنوني احتمالاً بر اضطراب موجود افزوده و سطح ديگري از وحشت را افزايش داده است.

به گزارش دنياي 77 ، 4 تيم از متخصصان سلامت روان در انگلستان مي گويند: شنيدن زلزله هاي وحشتناك و مرگبار در هائيتي ، بلاياي طبيعي فعلي ناشي از تغييرات آب و هوايي و بحران سياسي در جهان كه نمي توانيم به راحتي آنها را كنترل كنيم. افزايش درماندگي ، وحشت و اضطراب ما.

كارولين پلومر ، روانشناس و بنيانگذار مركز پزشكي CPC در لندن ، مي گويد: “اين قابل درك است كه گاهي اوقات اخبار مي تواند باعث اضطراب و درماندگي ما شود.” هميشه اتفاقات زيادي در جهان رخ مي دهد كه بسياري از آنها منفي و ناخوشايند است. همدلي يك ويژگي اخلاقي عالي براي كساني است كه در بدبختي و سختي زندگي مي كنند ، اما واقعيت اين است كه احساس همدلي بيش از حد داشته باشيم و آنچه را كه براي ديگران اتفاق مي افتد احساس كنيم ، به ويژه در شرايط بسيار غير معمول مانند آشفتگي محل زندگي ما. آنها بسيار دور هستند يا حتي حوادث غم انگيزي مانند سيل و آتش سوزي ، هر چند گاهي اوقات در نزديكي ما ، كمكي نمي كند. بنابراين ما بايد غم خود را متعادل كنيم كه نبايد مانند برخي افراد تسليم شويم و اين واقعيت كه اجازه داده ايم اين احساس خودخواهي بر ما غلبه كند. خوب است بدانيم كه اگرچه اضطراب طبيعي است ، اما اگر بيش از حد باشد ، به ما در رسيدن به اهدافمان كمك نمي كند.

پلامر افزود: سعي كنيد مسائل را در سطح شخصي به فاجعه تبديل نكنيد. بله ، فاجعه اي در جهان وجود دارد ، اما بخشي از آنچه ما نگران آن هستيم اين است كه ما آن را حمله اي به امنيت و معيشت شخصي خود مي دانيم.

پلامر توضيح داد: “ممكن است ارزشمندتر باشد كه به نگراني هايي كه مي توانيد كنترل و مديريت كنيد فكر كنيد.”

او توضيح مي دهد: “اين درست است كه شما نمي توانيد مسئوليت كامل بحران آب و هوايي جهاني را بر عهده بگيريد ، اما مي توانيد از طريق شيوه هاي مديريت شخصي در كاهش بازيافت مواد و انتشار كربن نقش ايفا كنيد.” يا در ارتباط با رويدادهايي مانند زلزله هائيتي ، سازمان هايي وجود دارند كه مي توانيد با كمك هاي بلاعوض به آنها كمك كنيد. اين اقدامات نه تنها آن احساس كنترل و توانمندي را بازيابي مي كند ، بلكه ارتباط و پيوند احساساتي را كه از اهداف مشترك و خدمات اجتماعي احساس مي كنيم ، تضمين مي كند و اين مي تواند به سلامت رواني شما بسيار كمك كند.

دكتر كريشنا كومار ، روانشناس كلينيك درماني خصوصي مي گويد: “واكنش هاي احساسي در اين مورد طبيعي است ، اما بايد توجه داشته باشيد كه بيشتر آنها از كنترل شما خارج است.” بكي اسپلمن گفت. اين آسان نيست و بايد آن را تمرين كرد. يكي از كارهايي كه مي توانيد هنگام اضطراب انجام دهيد اين است كه يك قدم به عقب برداريد و در يك جمله به خودتان يادآوري كنيد كه هدف آن تغيير احساسات شما و پذيرفتن اين است كه موقعيت از كنترل شما خارج است.

در اين رابطه ، خيابان برندون ، مدير بهداشت رواني در مركز پزشكي نافيلد ، سه نكته كاربردي براي مديريت اضطراب و اضطراب در مواقع درماندگي دارد:

منابع خبري را طبق برنامه قطع كنيد

ما تقريباً هر روز با دو خبر مورد بمباران قرار مي گيريم كه بر سلامت رواني ما تأثير منفي مي گذارد. در حالي كه مهم است كه به روز باشيد و اخبار را دنبال كنيد ، بايد بدانيم چه زماني بايد از آن خارج شويم. يكبار صبح و يكبار شب رسانه هاي مورد اعتماد اخبار را مرور كرده و خودتان دنبال كنيد ، اما سعي كنيد در طول روز از اخبار تلفن همراه و تلويزيون خود دوري كنيد.

به نحوه تنفس خود توجه كنيد

تمرينات تنفسي آسان مي تواند به كنترل وضعيت ما كمك كند. چشمان خود را ببنديد و در طول روز كه به شما فرصت مي دهد بر تنفس خود تمركز كنيد. يك نفس عميق از طريق بيني خود بكشيد ، تا زماني كه احساس راحتي مي كنيد نگه داريد و سپس بازدم را انجام دهيد. اين امر نه تنها شما را از احساسات ناخوشايند دور مي كند ، تحقيقات نشان داده اند كه حدود شش تنفس طولاني در دقيقه مي تواند شما را آرام كرده و آثار اضطراب و افسردگي را از بين ببرد.

تفكر منفي را به چالش بكشيد

فكر كردن درباره ناشناخته ها كاملاً طبيعي است ، اما براي سازگاري با تغييرات و عدم قطعيت هاي دائمي ، بايد نحوه برخورد با آنها را بياموزيم. سعي كنيد ماهيت طبيعي افكار منفي خود را درك كنيد. وقتي استرس داريد و مضطرب هستيد ، دلايل ايجاد اين احساسات ، افكار مرتبط با آنها و وضعيت ذهن خود را بنويسيد. همچنين ببينيد وضعيت به كجا ختم مي شود. بسياري از ما وقتي به نقاشي درباره خودمان مي پردازيم ، موضعي آرام و آرام داريم.

به گزارش اينديپندنت ، اگرچه رعايت اين توصيه ها ارزش دارد ، اما اگر هميشه مضطرب هستيد و قادر به كنترل آن نيستيد ، بهتر است از مشاوره متخصصان كمك بگيريد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.