چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

لامبورگيني جديد نيامده تمام شد!

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

لامبورگيني جديد نيامده تمام شد!

۸ بازديد

لامبورگيني اعلام كرده است كه محصول Catanch به ظرفيت كامل رسيده است. اگرچه كار روي محصول جديد لامبورگيني هنوز آغاز نشده است ، اين خودروساز ايتاليايي با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه تمام ظرفيت توليد مورد انتظار اين محصول از قبل خريداري شده است و كساني كه مايل به خريد محصول هستند بايد تا …

لامبورگيني جديد نيامده تمام شد! https://d77.ir/لامبورگيني-جديد-نيامده-تمام-شد/ دنياي 77 Sat, 21 Aug 2021 00:56:27 0000 اقتصاد و مالي https://d77.ir/لامبورگيني-جديد-نيامده-تمام-شد/ لامبورگيني اعلام كرده است كه محصول Catanch به ظرفيت كامل رسيده است. اگرچه كار روي محصول جديد لامبورگيني هنوز آغاز نشده است ، اين خودروساز ايتاليايي با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه تمام ظرفيت توليد مورد انتظار اين محصول از قبل خريداري شده است و كساني كه مايل به خريد محصول هستند بايد تا …

لامبورگيني اعلام كرده است كه محصول Catanch به ظرفيت كامل رسيده است.

اگرچه كار روي محصول جديد لامبورگيني هنوز آغاز نشده است ، اين خودروساز ايتاليايي با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه تمام ظرفيت توليد مورد انتظار اين محصول از قبل خريداري شده است و كساني كه مايل به خريد محصول هستند بايد تا زمان اعلام بعدي خود منتظر بمانند. به اين در حالي است كه لامبورگيني از زمان تاج گذاري امسال سود خود را كاهش داده و منجر به افزايش چشمگير قيمت سهام اين شركت شده است.

Cantach 12 سيلندر يكي از قوي ترين محصولات لامبورگيني است و آخرين مدل قبلي آن 30 سال پيش توليد شد. اين خودرو داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است كه مي تواند خريداران را به پرداخت هزينه بسيار بالا ترغيب كند. Kantach مجهز به يك موتور 6.5 ليتري است كه مي تواند شتاب صفر تا 100 آن را در 2.8 ثانيه افزايش دهد. حداكثر سرعت اين خودرو 221 مايل (356 كيلومتر در ساعت) است.

با بازگشت خودرو به بازار 30 سال بعد ، طراحان لامبورگيني تصميم گرفته اند برخي از ويژگي هاي نوستالژيك خود ، از جمله بيني صاف اين خودرو را حفظ كنند و چراغ هاي جلو بدون استفاده از چراغ هاي LED تغيير چنداني نكرده اند. با اين حال ، در نماي عقب خودرو ، طرح ها كاملاً به روز شده و از لاستيك هاي 21 اينچي براي انتقال قدرت بهتر و حركت به جلو استفاده شده است.

قرار است تحويل كانتوش به مشتريان اواخر امسال آغاز شود ، اما ارزش نجومي اين خودرو كه 3.5 ميليون دلار برآورد شده است ، به وضوح بيشتر از توان مالي بسياري از مشتريان اين شركت است. البته ، لامبورگيني كانتاك توليد انبوه نخواهد شد: فقط 112 خودرو خط توليد را ترك مي كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.