یکشنبه ۰۳ تیر ۰۳

روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

۹ بازديد

مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: ماه گذشته موفق شديم براي محصولاتي در سطح جهاني بنام برند Maglob تأييديه بنز آلمان را بگيريم. مجموعه تاييديه. به گزارش دنياي 77 ، محمد حسين رجقي امروز در يك نشست خبري گفت: تأييد خودروسازان اين است كه آنها علاوه بر فرمولاسيون ، مراحل ساخت و بسته بندي را نيز …

روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت https://d77.ir/روغن-موتور-ايراني-تائيديه-بنز-را-گرفت/ Tue, 14 Sep 2021 11:51:09 0000 اقتصاد و مالي https://d77.ir/روغن-موتور-ايراني-تائيديه-بنز-را-گرفت/ مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: ماه گذشته موفق شديم براي محصولاتي در سطح جهاني بنام برند Maglob تأييديه بنز آلمان را بگيريم. مجموعه تاييديه. به گزارش دنياي 77 ، محمد حسين رجقي امروز در يك نشست خبري گفت: تأييد خودروسازان اين است كه آنها علاوه بر فرمولاسيون ، مراحل ساخت و بسته بندي را نيز …

مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: ماه گذشته موفق شديم براي محصولاتي در سطح جهاني بنام برند Maglob تأييديه بنز آلمان را بگيريم. مجموعه تاييديه.

به گزارش دنياي 77 ، محمد حسين رجقي امروز در يك نشست خبري گفت: تأييد خودروسازان اين است كه آنها علاوه بر فرمولاسيون ، مراحل ساخت و بسته بندي را نيز تأييد كنند. ويژگي ها: بنابراين ، روغن موتور Maglob خارج از هنجارهاي جهاني EPI است و پديده بزرگي را در صنعت روغن موتور كشور شناسايي كرده است.

وي گفت: “اين محصول براي خودروهاي درجه يك است كه قبلا وارد مي كرديم ، اما اكنون تمركز اصلي ما كمك به تامين نيازهاي واردات خودروهاي با كيفيت بالا است كه به حفظ عرضه كشور نيز كمك مي كند.”

رزازكي در پاسخ به سوالي درباره فروش كشتي هاي اين شركت گفت: تنها دو تانكر از 8 نفتكش اين شركت باقي مانده بود كه نگهداري آنها به دليل فرسودگي اين كشتي ها گران نبود و طبق قوانين بين المللي تنها يك مسير براي هند قابل استفاده بود. . “؛ بنابراين بهترين راه فروش اين كشتي ها بود كه آخرين آنها اخيراً فروخته شد.

وي در مورد تاخير دريافتي ها از وزارت نفت گفت: اين دريافت ها در ابتدا 102 ميليون بود ، تا 110 ميليون دلار با اسناد شركت. به دليل اهميت تحقيقات بيشتر ، ما موفق نبوده ايم و پرونده هنوز باز است و ما اميدوارم در آينده نزديك شاهد دريافت اين ادعا باشيم.

مديرعامل شركت نفت سپاهان رشد فروش اين شركت را 10 درصد و رشد پنج ماهه را 5 درصد عنوان كرد و گفت: اين بالاترين رشد در بين شركت نفتكاري است.

وي گفت: “ما در حال حاضر با مشكلات غذايي روبرو هستيم.”

رزاكي گفت: بر اساس آمار بورس كالا ، تعداد لابي هاي پالايشگاه هاي تهران و اصفهان يك ميليون و 130 هزار تن (حدود 0 درصد) كاهش يافته است كه رقم قابل توجهي است.

وي با اشاره به دلايل كاهش توليد خوراك تصريح مي كند: پالايشگاه اصفهان سه تعمير اساسي اساسي داشت كه باعث كاهش مصرف خوراك شد ، هنگامي كه ما 30 هزار تن خوراك از اين پالايشگاه دريافت كرديم ، اما با وجود مديريت قابل اجرا ، ما لوبكات را از بندرعباس وارد كرديم ، اما غذا عليرغم كاهش استقبال ، ما توانستيم جهشي در توليد و فروش داشته باشيم.

وي با بيان اينكه هرگونه اختلال در توليد ما بازار را به چالش مي كشد ، به قيمت خوراك اشاره كرد و گفت: اكنون قيمت خوراك به بالاترين حد خود يعني 10 هزار و 500 تن رسيده است ، اما از طرف ديگر ، قيمت روغن پايه ثابت است. روند رو به كاهش است. “قيمت نفت كاهش نيافت.

مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: متوسط ​​قيمت خوراك نسبت به سال گذشته 50 تا 60 درصد افزايش يافته است.
رزازكي اميدوار است كه پالايشگاه هاي آبادان و تبريز لابي هاي سنگيني را در توليد خود حفظ كنند ، زيرا كمبود اين محصولات بر صنعت روانكاري از جمله حمل و نقل تأثير مي گذارد.

وي گفت كه كشور لوبكات به دو ميليون تن در سال نياز دارد كه مي تواند توسط پنج پالايشگاه اين كشور توليد شود.
وي يادآور شد: روغن سپاهان ظرفيت دريافت روزانه 15 هزار و 500 تن روان كننده را دارد اما به دليل كميابي در حال حاضر 13 هزار و صد تن به دست مي آوريم.

وي از تعويض روغن به عنوان حلقه مفقوده در زنجيره ياد كرد و افزود: مشكل بعدي كمبود روغن ديزل است كه با توجه به راه حل ، تمام پايانه هاي بار و مسافر و محل فروش و جايگزيني روغن اين محصولات را در اختيار ما قرار مي دهيم. . ”

وي گفت: از نظر صادرات ، شاهد افزايش 2 درصدي حجم بوده ايم. ما هم وارد كشور مي شويم.

رزاكي هزينه سرمايه گذاري در پروژه ها را حدود 6000 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: شش پروژه توسط شركت هاي فناوري اطلاعات در حال اجرا است ، آخرين پروژه ما پايانه صادراتي تانك 35 هزار تني است كه اميدواريم تا بهمن ماه به بهره برداري برسد. اراده.

وي ادامه داد: افزايش ظرفيت يك ميليون تن از ديگر دستوركارهاي دستور كار است اما البته براي تامين ظرفيت خوراك 15 هزار و 500 بشكه با موانعي روبرو هستيم كه اگر اين مشكل وجود نداشت دو هزار تن به نفت اضافه مي شد. محصولات شركت هر روز. ”

به گفته وي ، برنامه ما اين است كه مقادير زيادي را از پايانه صادراتي چابهار صادر كنيم تا سهم بازار خود را در كشورهاي منطقه افزايش دهيم.
انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.