شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مرگ دو تن در پي ورود پرشيا به جوي آب

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

مرگ دو تن در پي ورود پرشيا به جوي آب

۶ بازديد

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران گفت: بر اثر واژگوني خودروي ايراني در آب دو نفر كشته شدند. سيد جلال ملكي در گفت و گو با دنياي 77 وي در اين باره گفت: صبح امروز ساعت 2:28 بامداد به آتش نشاني تهران از حادثه خودروي پژو كيف با هشت سرنشين اطلاع داده شد …

مرگ دو تن در پي ورود پرشيا به جوي آب https://d77.ir/مرگ-دو-تن-در-پي-ورود-پرشيا-به-جوي-آب/ Fri, 08 Oct 2021 12:19:30 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/مرگ-دو-تن-در-پي-ورود-پرشيا-به-جوي-آب/ سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران گفت: بر اثر واژگوني خودروي ايراني در آب دو نفر كشته شدند. سيد جلال ملكي در گفت و گو با دنياي 77 وي در اين باره گفت: صبح امروز ساعت 2:28 بامداد به آتش نشاني تهران از حادثه خودروي پژو كيف با هشت سرنشين اطلاع داده شد …

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران گفت: بر اثر واژگوني خودروي ايراني در آب دو نفر كشته شدند.

سيد جلال ملكي در گفت و گو با دنياي 77 وي در اين باره گفت: صبح امروز ساعت 2:28 بامداد به آتش نشاني تهران از حادثه خودروي پژو كيف با هشت سرنشين اطلاع داده شد و درخواست كمك كرد.

وي گفت كه محل سقوط در مسير شرق به غرب بزرگراه خاورون به گيامداش نمي رسد و گفت: نظرات ارائه شده است. حضور آتش نشانان تهران در محل حادثه و در حالي كه آتش نشانان گيامدشات عمليات را انجام مي دادند ، مشاهده شد كه يك خودروي پژو كيف در جاده حركت مي كند كه ناگهان از مسير اصلي خود منحرف شده و در آب سمت راست واژگون شده است. است.

ملكي گفت: “اين خودرو داراي 8 سرنشين بين 20 تا 30 سال بود كه چهار زن و چهار مرد بودند.”

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: آتش نشانان 7 نفر ديگر را دقايقي بعد تخليه كردند.ديگر مصدومان به بيمارستان منتقل شدند.

وي گفت: آتش نشانان پس از ايمن سازي منطقه در ساعت 2:21 بعد از ظهر كار خود را به پايان رساندند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.