جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ صفحه نمايش 4k

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

قيمت تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ صفحه نمايش 4k

۹ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ يكي از مدل هاي توليد شده توسط ال جي در سال 2021 و بسيار محبوب است. تلويزيون ال جي 86NANO86 ناميده مي شود. البته لازم به ذكر است كه مدل ساخته شده در سال 2021 با تلويزيون LG NANO86 ساخته شده توسط همين شركت در …

قيمت تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ صفحه نمايش 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-86nano86-سايز-86-اينچ-صفحه-نم/ تيتر نيوز Sat, 09 Oct 2021 13:01:33 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-86nano86-سايز-86-اينچ-صفحه-نم/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ يكي از مدل هاي توليد شده توسط ال جي در سال 2021 و بسيار محبوب است. تلويزيون ال جي 86NANO86 ناميده مي شود. البته لازم به ذكر است كه مدل ساخته شده در سال 2021 با تلويزيون LG NANO86 ساخته شده توسط همين شركت در …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ

تلويزيون ال جي 86NANO86

يكي از مدل هاي توليد شده توسط ال جي در سال 2021 و بسيار محبوب است. تلويزيون ال جي 86NANO86 ناميده مي شود. البته لازم به ذكر است كه مدل ساخته شده در سال 2021 با تلويزيون LG NANO86 ساخته شده توسط همين شركت در سال 2020 از نظر نام و فناوري استفاده شده يكسان است ، اين دو مدل تفاوت هاي زيادي با يكديگر دارند.

در اين قسمت ، ما نگاهي به اندازه 86 اينچي اين تلويزيون مي اندازيم و موارد مورد علاقه آن را براي ما توضيح مي دهيم. تلويزيون ال جي 86NANO86 از فناوري جديد نانوسل براي نمايشگر خود استفاده مي كند. اين فناوري از نانوذرات براي فيلتر كردن رنگ استفاده مي كند و تصويري كه ارائه مي دهد بسيار واضح و جذاب است.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

براي كيفيت صداي اين تلويزيون ، از فناوري هاي مختلفي استفاده شده است تا اين تلويزيون بتواند صدا را با يك راه حل مناسب به بينندگان منتقل كند و مي توان گفت كه ويژگي اصلي صداي تلويزيون استفاده از صدا در 20 وات قدرت در خروجي براي انتقال صدا

سيستم عامل WebOs يكي از محبوب ترين سيستم عامل هاي تلويزيون هاي مختلف است كه از اين سيستم عامل براي رابط كاربري استفاده مي كند و مي تواند ويژگي هاي زيادي را در اختيار كاربران خود قرار دهد. طراحي تلويزيون ال جي 86NANO86 از ظرافت و زيبايي بسيار منحصر به فردي برخوردار است و براي طراحي هاي مختلف خانه مناسب است و علاوه بر اين ، مي توان آن را روي ديوار نصب كرد.

اين تلويزيون همچنين داراي يك آشكارساز صدا است كه كاربر مي تواند با استفاده از صدا دستورات مورد نظر را روي تلويزيون اجرا كند. همچنين از IoT پشتيباني مي كند و ساير دستگاه هاي خانگي را مي توان با اين ويژگي كنترل كرد. اگر مي خواهيد دستگاه هاي ديگر مانند حافظه فلش و درايوهاي خارجي را متصل كنيد ، مي توانيد از پورت USB داخلي اين تلويزيون استفاده كنيد.

اين تلويزيون همچنين براي گيمرها و كنسول هاي بازي انتخاب خوبي است زيرا داراي درگاه HDMI2.1 است و از قابليت هاي ALLM و VRR پشتيباني مي كند.

طراحي منحصر به فرد تلويزيون LG 86NANO86

قيمت و خريد تلويزيون ال جي 86NANO86

تلويزيون ال جي 86NANO86 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد كه توجه همگان را به خود جلب كرد. تراكم پايين محصول ، آن را براي نصب روي ديوار ايده آل مي كند و مي توانيد با نصب يك عنصر تزئيني ، يك براكت ديواري را به ديوار وصل كنيد. نازك است و شما را از حواس پرتي در حالي كه به داخل مورد نظر خود نگاه مي كنيد ، دور نگه مي دارد.

همچنين داراي يك پايه مركزي است كه قدرت تلويزيون را افزايش مي دهد و مي توانيد بدون نگراني از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود اجتناب كنيد.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG21NANO86 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 86 اينچي LG 86NANO86

تلويزيون ال جي 86NANO86 به دليل اندازه بزرگ ، براي محيط هاي بزرگ مناسب است ، يا به عبارت ديگر مي توان گفت كه مردم اغلب از تلويزيون هاي 86 اينچي براي زندگي در محيط هاي بزرگ استفاده مي كنند ، بنابراين كيفيت تصوير خوبي دارد و بسيار واقع گرايانه است. مهم اين است كه تصوير با كيفيت بالا به دست كاربر مي رسد.

تلويزيون ال جي 86NANO86 از فناوري نانوسل براي ساختن صفحه نمايش خود و كيفيت تصوير بهتر نسبت به تلويزيون هاي LED معمولي استفاده مي كند. فناوري نانوسل اجازه مي دهد تا رنگي كه روي محصول نمايش داده مي شود فيلتر شود و در واقع رنگ هاي تيره و كسل كننده براي بسياري از كاربران نمايش داده نمي شود ، بلكه در عوض داراي رنگ دلپذير و جذابي است كه توسط كاربر ارائه مي شود. از برنامه اي كه دوبار به دنبال آن هستيد لذت ببريد.

كيفيت خروجي اين تلويزيون 4K است كه تا 4 برابر تصاوير بهتري نسبت به تلويزيون هاي Full HD ارائه مي دهد. اين محصول همچنين داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است كه جزئيات تصوير زيادي را در اختيار بيننده قرار مي دهد. نوع پنل مورد استفاده در اين تلويزيون IPS است و همچنين تلويزيون داراي فناوري Widw Views Angle است كه مي تواند زاويه ديد رايگان را در اختيار كاربر قرار دهد ، به اين معني كه كاربر در تمام زواياي تلويزيون مي تواند نتيجه را بدون از دست دادن وضوح مشاهده كند و كيفيت تصوير

براي كساني كه واقعاً به تماشاي فيلم ها و سريال ها علاقه دارند ، ويژگي جالب FilmMaker نيز وجود دارد كه دقيقاً همان تصويري را كه فيلمساز در محصول در نظر گرفته است نمايش مي دهد. نورپردازي در اين تلويزيون از فناوري Slim Direct استفاده مي كند و اين مدل نيز مجهز به فناوري Full Array Dimming Pro براي كنترل نور و بهبود كنتراست تصاوير است. تلويزيون ال جي 86NANO86 از فناوري HDR براي افزايش كيفيت تصوير استفاده مي كند كه از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند.

تلويزيون ال جي NANO86 86-Smart

قيمت و خريد تلويزيون ال جي NANO86 86 اينچي

تلويزيون ال جي 86nano86 داراي سيستم عامل Webos است كه طيف گسترده اي از برنامه ها و برنامه ها را در اختيار كاربران قرار مي دهد. اين تلويزيون داراي 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB است كه مي توانيد از طريق كابل استفاده از USB به محتويات فلش مموري يا هارد ديسك خود دسترسي پيدا كنيد.

يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون Sport Alert است كه به شما امكان مي دهد زمان شروع و پايان و رويدادهاي مهم يك رويداد ورزشي را تماشا كنيد ، حتي اگر به دنبال مكان ديگري هستيد. همچنين رويدادهاي مهم بازي را به شما نشان مي دهد. تلويزيون ال جي مي توانيد دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون خود متصل كرده و از تماشاي آن لذت ببريد.

پردازنده تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 86 اينچ

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 86 اينچ

تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده مي كنند به مراتب بهتر از تلويزيون هايي هستند كه از جنبه هاي مختلف مانند كيفيت صدا و فيلم ، كنفرانس تصوير و همچنين طيف رنگي قابل نمايش در تلويزيون ، پردازنده هاي جداگانه ندارند. اجزاي مختلف يك تلويزيون هستند كه مي توانند به يك پلت فرم خاص ارتقا داده شوند.

تلويزيون 86 اينچي LG NANO86 از پردازنده قدرتمند 4K α7 Gen4 استفاده مي كند. اين پردازنده با استفاده از روش هاي مختلف مانند يادگيري عميق و هوش مصنوعي به بهبود كيفيت تلويزيون تا حد امكان كمك مي كند.

يكي از جالب ترين عملكردهايي كه در اين تلويزيون LG 86NANO86 با استفاده از اين سنسور اجرا شده است Face Inhancing نام دارد كه از اين ويژگي براي تشخيص خودكار آنها در تلويزيون استفاده مي كند و به صورت خودكار ظاهر مي شود. اين نوعي محصول است كه توليد مي كند.

همچنين ، براي بهبود محتواي صوتي ، از فناوري AI Sound استفاده شد ، كه از اين فناوري براي تعريف خودكار محتواي منتقل شده به تلويزيون استفاده مي كند و صدايي كه از تلويزيون به كاربر منتقل مي شود ، با آن مطابقت دارد ، در نتيجه از لذت قابليت مشاهده برنامه مورد نظر ، تجربه كاربر را افزايش مي دهد.

اگر تصاوير بدست آمده از منبع كم و نامطلوب باشند ، با استفاده از برنامه اي به نام AI Upscaling 4K ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد ، بنابراين كاربر نگران كيفيت پايين تصوير نباشد. بالاترين كيفيت به آن داده خواهد شد. در نهايت ، مي توان به ويژگي AI Brightness Control اشاره كرد كه از يك دوربين داخلي براي تشخيص ميزان نور محيط و تنظيم روشنايي با نور محيط استفاده مي كند.

كيفيت صدا در تلويزيون LG 86NANO86

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 86NANO86

تلويزيون ال جي داراي سيستم صوتي دو كاناله و توان خروجي 20 وات است كه صدايي با كيفيت و با كيفيت بالا را به شما ارائه مي دهد. اين تلويزيون داراي قابليت تنظيم صوتي AI است كه از آن براي تنظيم صداي تلويزيون با توجه به محيط استفاده مي كند. به اين كار آن را تقويت مي كند و بيننده از ديدن فضاي داخلي بيشتر به دنبال آن لذت مي برد.

همچنين تلويزيون ال جي 86NANO86 داراي فناوري Ultra Surround و Dolby Atmos است كه صدايي با كيفيت بالا را براي شما پخش مي كند. اين تلويزيون مي تواند بلندگو را از طريق بلوتوث به تلويزيون متصل كند و از بلندگوهاي WiSA پشتيباني مي كند كه صدايي قدرتمند و با كيفيت را به شما ارائه مي دهد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 86NANO86 سايز 86 اينچ صفحه نمايش 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.