شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مردم تحمل دعواهاي سياسي را ندارند

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

مردم تحمل دعواهاي سياسي را ندارند

۷ بازديد

ايواره / تهران خطيب جمعه ورامين گفت: روزي نيست كه مردم از وضعيت اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي شكايت نكنند ، مردم ديگر نمي توانند اختلافات سياسي را تحمل كنند. حجت الاسلام سيد محسن محمودي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ورامين با اشاره به اينكه رشوه يك گناه بسيار بزرگ و يك بيماري …

منبع: خبرگذاري ايواره
مردم تحمل دعواهاي سياسي را ندارند

مردم تحمل دعواهاي سياسي را ندارند https://evarah.ir/2021/10/مردم-تحمل-دعواهاي-سياسي-را-ندارند/ Fri, 08 Oct 2021 12:14:40 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/10/مردم-تحمل-دعواهاي-سياسي-را-ندارند/

ايواره / تهران خطيب جمعه ورامين گفت: روزي نيست كه مردم از وضعيت اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي شكايت نكنند ، مردم ديگر نمي توانند اختلافات سياسي را تحمل كنند. حجت الاسلام سيد محسن محمودي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ورامين با اشاره به اينكه رشوه يك گناه بسيار بزرگ و يك بيماري …

منبع: خبرگذاري ايواره
مردم تحمل دعواهاي سياسي را ندارند

ايواره / تهران خطيب جمعه ورامين گفت: روزي نيست كه مردم از وضعيت اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي شكايت نكنند ، مردم ديگر نمي توانند اختلافات سياسي را تحمل كنند.

حجت الاسلام سيد محسن محمودي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ورامين با اشاره به اينكه رشوه يك گناه بسيار بزرگ و يك بيماري كشنده اجتماعي است ، گفت: در روايات اين گناه كبيره اكيدا ممنوع است ، هرچند بيشتر بحث رشوه در قضاوتي كه خدا براي ما حفظ مي كند ، قاضي مي تواند براي حكم خلاف قانون فاسد شود و خوشبختانه با اين پديده در دستگاه قضايي ما برخورد مي شود.

محمودي گفت كه گرفتن و دادن رشوه در زندگي بشر حتي براي يك نسل موثر خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامين ضمن تقدير و تشكر از برگزاري مراسم دهه آخر ماه صفر كه عامل كسب معنويت و مصونيت جامعه از ناآرامي است ، افزود: و دانستن اينكه مهمترين وصيت مي گويد منجر خواهد شد ما بايد به قرآن پايبند باشيم و يكي از جلوه هاي آن ايجاد اين مناسك است كه اين اجراهاي معنوي در هر خوابگاه و عقيم منشأ معنويت مي شود كه جامعه را سيراب مي كند ، بنابراين فقط چند هيئت در محرم و سفر ، و در سال و بقيه تعطيلات ، به هيچ وجه قابل توجيه نيست.

خطيب جمعه ورامين با تأكيد بر اينكه جمعه آينده سالروز شهادت امام حسن عسگري و آغاز امامت حضرت ولي عصر (عج) است ، گفت: امروز چقدر براي امام زمان كار مي كنيم؟ چقدر به دنبال جلب رضايت آنها هستيم؟ امام زمان چقدر جامعه ما هستند؟ چه كسي بايد اين مهم را دنبال كند؟ از همه عزيزاني كه به اين مهم توجه كرده اند تشكر مي كنم و به خواست خدا به بركت اهل بيت توفيق تا آنجا كه ممكن است در خدمت ما خواهد بود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با اشاره به 15 آنلاين روز روستاها و عشاير گفت: توجه به روستاها و عشاير كارگر موضوع بسيار مهمي است ، خوشبختانه سالهاست كه “توجه بيشتر به برخي از روستاها پرداخت مي شود. “مهاجرت برعكس شده است و بايد توجه بيشتري به موضوع توليد ، اشتغال خانگي و ايجاد شرايط اجتماعي براي احياي روستاهاي بيشتر توجه شود ، كه اميدواريم در دولت جديد همراه با خدمات ارائه شده

وي افزود: قبايل كارگر نيز سرمايه هاي ارزشمند كشور هستند و همه ما بايد قدردان اين گروه از افراد راضي و سخت كوش باشيم. بديهي است واضح است كه بهترين اقوام مورد توجه و دوستدار تلاش خود را براي تقويت توليد مضاعف خواهند كرد.

محمودي با اشاره به سفر وزير ورزش و جوانان به ورامين گفت: ضمن تشكر از اين بازديد وزير ورزش اظهار شد كه اين شهرستان از ظرفيت بالايي براي ورزش در همه زمينه ها برخوردار است كه بايد مورد توجه قرار گيرد خوشبختانه خوب ، جوانان ايران اسلامي در عرصه بين المللي در زمينه ورزش ، آنها بيش از پيش مي درخشند. من بايد پيروزي تيم كشتي ايران را تبريك بگويم ، كه به ويژه ملت ايران را از دست دادن حريف آمريكايي خوشحال كرد. بنابراين ، براي شهر خوب ، ما بايد به استفاده از همه عناصر دلسوز و همه ظرفيت هاي فكري توجه كنيم. سليقه هاي سياسي و فرهنگي هميشه متفاوت بوده است ، و در برخورد با سليقه ها م polدب و درست مهم خواهد بود. ، و دوم. اين تفاوتها بايد در خواسته هاي مشترك و اجتماعي و مردمي كنار گذاشته شود.

خطيب جمعه ورامين گفت: امروزه ورامين از مشكلات عمده مسكن در برخي از تعاوني هاي حوزه املاك توليدي و صنعتي رنج مي برد ، مشكلات اجتماعي مانند برخي ناهنجاري ها مانند نزاع خياباني و اعتياد به فساد. چرا عزم و اراده لازم براي حل اين مشكلات را نداريم. ؟ “من صراحتا و همدلانه اعلام مي كنم كه اين منطقه به دليل مواردي از سليقه ها و اختلافات سياسي آسيب زيادي ديده است ، كه در صورت لزوم بايد به صورت تخصصي و جاهاي ديگر مورد بررسي قرار گيرد. من به شدت مي خواهم همه اعضاي اين دولت كه خوشبختانه با تفكر جهادي و خدمت به مردم به قدرت رسيده اند ، فرصت را با درگيري هاي دروغين و غيرمعمول از دست ندهند و در حومه اي از استان و به نفع مردان حركت كنند ، بنابراين تا به خواست خدا ، آنها شاهد خدمات باشند تا بهتر و شايسته تر از مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامين در مورد وضعيت منطقه گفت: آنچه اين روزها در آذربايجان مي گذرد از ديدگاه هاي مختلف قابل تجزيه و تحليل و بررسي است. اين كشور در عهدنامه گلستان در دوره قاجار از ايران جدا شد. “آذربايجان ، گرجستان و روسيه نتيجه امضاي يك معاهده در دوره قاجار است. كشور ما مورد حمله قرار گرفت و خسارات جبران ناپذيري وارد شد. البته در صورت هرگونه اقدام احمقانه ، آنها پاسخ قاطع مردم ايران را دريافت خواهند كرد. “ارتش جمهوري اسلامي به آنها گفت كه ايران هرگز از حقوق خود محروم نخواهد شد.

انتهاي پيام

منبع: خبرگذاري ايواره
مردم تحمل دعواهاي سياسي را ندارند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.