پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 77B1 سايز 77 اينچ، كيفيت 4K

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

قيمت تلويزيون ال جي 77B1 سايز 77 اينچ، كيفيت 4K

۱۳ بازديد

قيمت و جزئيات تلويزيون 77 اينچي ال جي 77B1 يكي از محصولات جديد برند LG كه در سال 2021 عرضه مي شود ، B1 است كه مدل جديد سري BX است كه در سال 2020 توليد مي شود. تلويزيون ال جي 77B1 براي استفاده حرفه اي توسط طرفداران فيلم ها و سريال ها و همچنين …

قيمت تلويزيون ال جي 77B1 سايز 77 اينچ، كيفيت 4K https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-77b1-سايز-77-اينچ،-كيفيت-4k/ تيتر نيوز Sun, 10 Oct 2021 13:07:45 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://www.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-77b1-سايز-77-اينچ،-كيفيت-4k/ قيمت و جزئيات تلويزيون 77 اينچي ال جي 77B1 يكي از محصولات جديد برند LG كه در سال 2021 عرضه مي شود ، B1 است كه مدل جديد سري BX است كه در سال 2020 توليد مي شود. تلويزيون ال جي 77B1 براي استفاده حرفه اي توسط طرفداران فيلم ها و سريال ها و همچنين …

قيمت و جزئيات تلويزيون 77 اينچي ال جي 77B1

تلويزيون 77 اينچي قديمي ال جي 77B1

يكي از محصولات جديد برند LG كه در سال 2021 عرضه مي شود ، B1 است كه مدل جديد سري BX است كه در سال 2020 توليد مي شود. تلويزيون ال جي 77B1 براي استفاده حرفه اي توسط طرفداران فيلم ها و سريال ها و همچنين بازي هاي ويدئويي ايده آل است و مهارت هاي زيادي در اين زمينه هاي ذكر شده در اين برنامه تلويزيوني گنجانده شده است.

اين مدل با توجه به نياز كاربران مختلف در اندازه هاي مختلف سفارشي مي شود. در اين قسمت قصد داريم بزرگترين اندازه هاي توليد شده يعني اندازه 77 سانتي متر را بررسي كرده و ويژگي هاي آنها را براي شما عزيزان توضيح دهيم.

تلويزيون ال جي بخريد مدل B1 به دليل اندازه اي كه دارد ، براي محيط هاي بزرگ بسيار مناسب است. داراي طراحي هماهنگ و منحصر به فرد است كه مي تواند تزئينات بيشمار زيبايي را ارائه دهد و اين تلويزيون را مي توان بر روي ديوار نيز نصب كرد. در اين مورد ، تلويزيون به عنوان يك تصوير بسيار زيبا و سرگرم كننده استفاده مي شود.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

اين مدل از فناوري قديمي براي ساخت صفحه استفاده كرده است ، كه باعث مي شود كيفيت تصوير خروجي بالا باشد. در مورد كيفيت صداي اين تلويزيون ، مي توان گفت كه صدا را در يك راه حل بسيار مناسب و قدرتمند كه از توان صوتي 40 وات استفاده مي كند ، به شنونده منتقل مي كند.

براي بهبود كيفيت تصوير خروجي ، از پردازنده بسيار قدرتمندي استفاده مي شود كه با استفاده از روش هاي مختلف خروجي تصوير را بهبود مي بخشد. سيستم عامل WebO يكي از محبوب ترين سيستم عامل هاي ايستگاه هاي تلويزيوني مختلف است تلويزيون ال جي 77B1 از اين سيستم عامل براي كاركرد رابط تلويزيون استفاده شده است كه مي تواند عملكرد منحصر به فردي را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

تلويزيون ال جي 77B1 داراي كنترل از راه دور جادويي است كه دسترسي كاربر به مناطق مختلف تلويزيون را براي كاربر آسان مي كند. همچنين ، مرورگرهاي تلويزيون را نبايد فراموش كرد و به كاربران اين امكان را داد تا وب سايت ها را مرور كرده و محتواي مورد نظر خود را در اينترنت بيابند. همچنين مي توانيد از پورت USB براي اتصال دستگاه هايي مانند فلش مموري و مشاهده محتويات تلويزيون استفاده كنيد.

طراحي زيبا بر روي تلويزيون قديمي LG 77B1

قيمت و خريد تلويزيون قديمي ال جي 77B1

تلويزيون ال جي داراي طراحي منحصر به فرد و زيبايي است كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون ضخامت بسيار پاييني دارد و براي نصب روي ديوار مناسب است و مي توانيد با چيدمان براكت ، تلويزيون را به ديوار نصب كرده و دكوراسيوني خاص براي خانه خود ايجاد كنيد.

تلويزيون ال جي داراي عملكرد گالري هنري است كه به شما امكان مي دهد وقتي تلويزيون خاموش است آن را به يك عكس واقعاً زيبا تبديل كنيد. همچنين ، اين تلويزيون داراي پايه محكمي در وسط است تا بتوانيد تلويزيون را بدون تكان دادن روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون ال جي 77B1 2077

شرح و بررسي دقيق تلويزيون قديمي LG 77B1

كيفيت تصوير هر تلويزيون از اهميت بالايي برخوردار است و هر كاربر هنگام خريد تلويزيون ، كيفيت تصوير را به خوبي مشاهده مي كند و در صورت رضايت از آن ، مي رود و ساير جزئيات را بررسي مي كند. در تلويزيون ال جي 77B1 ما سعي كرده ايم از آخرين فناوري براي جلب رضايت كاربران استفاده كنيم. براي اين منظور ، در اين تلويزيون ، به منظور خروجي با كيفيت بالاتر از تلويزيون هاي LED معمولي ، از فناوري قديمي در ساخت صفحه استفاده شده است.

با استفاده از فناوري قديمي ، پيكسل هايي كه صفحه را تشكيل مي دهند نيازي به نور پس زمينه ندارند و به طور خودكار نور مورد نياز خود را تأمين مي كنند و در صورت نياز به طور خودكار كار مي كنند ، همه با از دست دادن كيفيت تصوير. نتايج منجر به بسيار بزرگ مي شود.

آنچه در يك تلويزيون متداول است كه مي تواند چندين رنگ را نشان دهد ، تصويري كه در خروجي به آن ارائه مي شود ، يك تصوير جذاب تر و واضح تر است و همچنين خروجي تصوير شبيه به تصوير واقعي است. تلويزيون ال جي 77B1 از قابليت هاي Perfect Color و Billion Rich Color استفاده مي كند كه به آن اين امكان را مي دهد كه يك ميليارد رنگ مختلف را روي تلويزيون نمايش دهد. بنابراين ، رنگهاي استفاده شده در تصاوير بسيار شبيه به رنگهاي موجود در طبيعت است.

اين تلويزيون همچنين از ويژگي زاويه ديد گسترده نيز پشتيباني مي كند. اين بدان معناست كه كاربر مي تواند خروجي را بر روي صفحه نمايش بدون از دست دادن كنتراست و كيفيت تصوير موقعيت و زاويه تلويزيون مشاهده كند. به عنوان مثال ، شما حتي مي توانيد عكس هاي با كيفيت بالا را در آشپزخانه نيز بيابيد. براي كساني كه به فيلم ها و سريال ها علاقه مند هستند ، برنامه FilmMaker در اين كانال مورد بررسي قرار گرفته است ، كه از اين برنامه براي ارائه تصاويري مشابه تصاوير مورد نظر فيلمساز و مدير فيلمبرداري به كاربران استفاده مي كند. از فناوري HDR كه از قابليت هاي HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند نيز براي افزايش فضاي داخلي تصوير استفاده مي شود.

پردازنده تلويزيون 77 اينچي قديمي B1

قيمت و خريد تلويزيون ال جي B1 Old 77 اينچ

اكثر تلويزيون هاي رده بالا در بازار از پردازنده هاي قدرتمند براي پردازش تصاوير خوب و بهبود كيفيت خروجي و همچنين بهبود كيفيت صداي تلويزيون استفاده مي كنند. پردازنده قبل از نمايش تصوير در تلويزيون ، تصوير را از طريق الگوريتم هايي مانند تجزيه و تحليل عمق و همچنين هوش داخلي آن پردازش مي كند و پس از بهبود كيفيت تصاوير ، آن را بيرون مي آورد. ظاهر خواهد شد.

تلويزيون ال جي 77B1 از پردازنده تصوير α7 Gen4 Processor استفاده مي كند. يكي از جالب ترين عملكردهايي كه در استفاده از اين پردازنده در تلويزيون ال جي 77B1 اجرا مي شود Face Inhancing نام دارد كه از اين ويژگي براي تشخيص خودكار آنها در تلويزيون و طبيعي تر شدن آنها استفاده مي كند. نتايج را نمايش مي دهد. اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و نامطلوب باشد ، با استفاده از فناوري AI 4K Upscaling ، تصوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و در نتيجه تصاوير هميشه نمايش داده مي شوند. با بالاترين كيفيت ممكن محصول.

و در نهايت ، بايد بگوييم كه فناوري AI Brightness Control كه از اين فناوري براي تعيين ميزان نور محيط و نوري كه از صفحه به محصول منتقل مي شود استفاده مي كند ، با توجه به ميزان نور محيط تنظيم مي شود. اگر يك نمايش سياه و سفيد روي تلويزيون اجرا شود ، نور صفحه كمي كاهش مي يابد تا جزئيات بيشتري به بيننده تصوير داده شود.

قابليت هاي قدرتمند تلويزيون هوشمند LG 77B1

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 77 اينچي قديمي LG B1

تلويزيون ال جي 77C1 داراي ويژگي هاي هوشمند زيادي است كه به كاربران خود ارائه مي دهد. تلويزيون ال جي از سيستم عامل Webos مي آيد كه دسترسي به منوي آن بسيار آسان است و ويژگي ها و برنامه هاي مختلفي را به شما ارائه مي دهد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون هشدار ورزشي است كه زمان شروع يا پايان يك رويداد مهم ورزشي را به شما مي دهد. رويدادهاي مهم در بازي.

اين تلويزيون داراي 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB است كه مي توانيد با استفاده از كابل USB محتويات حافظه يا هارد اكسترنال خود را مشاهده كنيد. تلويزيون ال جي داراي گيرنده ديجيتال است كه به شما امكان مي دهد از مشاهده شبكه خارجي يا داخلي لذت ببريد. همچنين مي توانيد از قابليت هاي بلوتوث و Wi-Fi براي اتصال دستگاه هاي هوشمند خود به تلويزيون و مشاهده محتواي مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر استفاده كنيد.

تلويزيون ال جي 65UN7000 مدل ديگري از اين شركت كه داراي فناوري ThinQ AI است ، يك تلويزيون هوشمند webOS است و داراي Google Voice Assistant است ، يك جستجوي صوتي مانند Google كه دستورالعمل هاي مربوط به صدا را براي بازي هاي درون بازي و ويدئويي به شما مي دهد. پخش تصوير و سريال از Provides شبكه هاي تصويري مختلف به تلويزيون و مديريت آنها.

كيفيت صدا در تلويزيون ال جي 77B1

قيمت و خريد تلويزيون 77B1

مجموعه تلويزيوني 77 اينچي ال جي داراي صداي خوب و با كيفيتي است كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. اين مدل داراي سيستم صوتي دو كاناله و قدرت خروجي صدا 40 وات است كه صدايي قدرتمند را به شما ارائه مي دهد. يكي از وظايف اين تلويزيون تنظيم صدا با توجه به محتوايي است كه براي شما پخش مي شود.

اين تلويزيون همچنين از بلندگوهاي بي سيم WiSA پشتيباني مي كند و مي توانيد اين بلندگوها را براي افزايش خروجي صدا در تلويزيون نصب كنيد. تلويزيون ال جي داراي قابليت Dolby Digital است كه به شما امكان مي دهد كيفيت صداي تلويزيون خود را ارتقا دهيد. اين تلويزيون از ويژگي OLED Surround خود براي ارائه صداي فراگير به كاربر خود استفاده مي كند.

همچنين مي توانيد از فناوري Bluetooth Surround Ready براي اتصال دو بلندگوي خارجي از طريق بلوتوث به تلويزيون خود براي توليد صداي قوي تر و لذت بردن از تماشاي برنامه هاي مورد علاقه خود يا فيلم هاي بيشتر استفاده كنيد. اين نيز يك ويژگي سطح بالا است تلويزيون ال جي 77B1 ديا

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 77B1 سايز 77 اينچ، كيفيت 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.