جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 اينچ اسمارت 4k

اطلاعات جامع و تخصصي در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه را در اينجا جستجو نماييد

قيمت تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 اينچ اسمارت 4k

۱۰ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 سانتي متر ال جي يكي از شركت هاي پيشرو در توليد تلويزيون هاي هوشمند با كيفيت است و همچنين در ايران ، اين مارك طرفداران بيشماري دارد. توليدكنندگان ال جي تمام تلاش خود را مي كنند تا با استفاده از جديدترين فناوري ها سطح رضايت را …

قيمت تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 اينچ اسمارت 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50up7550-سايز-50-اينچ-اسمارت-4/ تيتر نيوز Wed, 13 Oct 2021 09:37:12 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50up7550-سايز-50-اينچ-اسمارت-4/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 سانتي متر ال جي يكي از شركت هاي پيشرو در توليد تلويزيون هاي هوشمند با كيفيت است و همچنين در ايران ، اين مارك طرفداران بيشماري دارد. توليدكنندگان ال جي تمام تلاش خود را مي كنند تا با استفاده از جديدترين فناوري ها سطح رضايت را …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 سانتي متر

تلويزيون 50-ال جي LG 50UP7550

ال جي يكي از شركت هاي پيشرو در توليد تلويزيون هاي هوشمند با كيفيت است و همچنين در ايران ، اين مارك طرفداران بيشماري دارد. توليدكنندگان ال جي تمام تلاش خود را مي كنند تا با استفاده از جديدترين فناوري ها سطح رضايت را هر ساله افزايش دهند. يكي از مدل هايي كه اين برند در سال 2021 به بازار جهاني عرضه كرد تلويزيون ال جي 50UP7550 محصولات در اندازه هاي مختلف.

در اين بخش ، ما اكنون مدل 50UP7550 را بررسي كرده و ويژگي هاي آن را به تفصيل مورد بحث قرار مي دهيم. تلويزيون ال جي 50UP7550 داراي طراحي شيك و شيك است و ضخامت كم آن باعث مي شود طراحي و دكوراسيون خانه دوچندان شود. يكي ديگر از ويژگي هاي طراحي اين تلويزيون اين است كه به راحتي روي ديوار نصب مي شود.

كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است كه 4 برابر بيشتر از يك تلويزيون فول اچ دي است.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

براي پردازش بهتر تصوير ، از پردازش قوي استفاده مي شود كه مي تواند كيفيت تصوير نمايش داده شده در محصول را تا حد زيادي بهبود بخشد. صداي اين تلويزيون نيز رزولوشن بسيار خوبي دارد و به مخاطبان واضحي منتقل مي شود ، براي رسيدن به اين هدف ، 20 وات توان در محصول استفاده شده است.

براي رابط كاربري تلويزيون LG 50UP7550 ، از سيستم پردازش WebOs استفاده شده است كه مي تواند ويژگي دلپذيري را براي بيننده ارائه دهد. اين محصول همچنين قابليت جستجوي صوتي را دارد كه شنونده به راحتي مي تواند فرمان مورد نظر را به صورت صوتي به تلويزيون ارسال كند.

اين تلويزيون همچنين يك انتخاب خوب براي طرفداران بازي و كنسول هاي بازي است و گرافيكي با كيفيت بالا را براي اين طرفداران ارائه مي دهد و همچنين از برنامه هايي مانند Game Optimizer استفاده مي كند. بسياري از پورت هاي مختلف دستگاه هاي خارجي مانند USB و HDMI را به هم متصل كرده اند.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 50UP7550

قيمت و خريد تلويزيون 50 اينچي LG 50UP7550

تلويزيون ال جي 50UP7550 از صفحه نمايش LED استفاده مي كند و كيفيت محصول 4K است. اين كيفيت تصوير خروجي مي تواند تصاوير پيچيده اي را در اختيار كاربر قرار دهد. رزولوشن استفاده شده در اين محصول 2160 در 3840 پيكسل است كه وضوح تصوير با كيفيتي را به بيننده مي دهد.

نور پس زمينه اين تلويزيون از فناوري LED مستقيم و فناوري LG Local Contrast براي افزايش كنتراست تصاوير استفاده مي كند. براي علاقه مندان به فيلم و سريال ، FilmMaker از فناوري فوق العاده اي رونمايي كرده است كه مي تواند تصاويري را كه واقعاً مورد نظر فيلمساز و كارگردان است به بينندگان ارائه دهد و يك تجربه سينمايي واقعاً همهجانبه را براي بينندگان به ارمغان آورد.

از فناوري HDR كه از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند نيز براي بهبود فضاي داخلي تصوير استفاده شد. در واقع ، اين فناوري منجر به نوآوري در طيف رنگي مي شود كه مي تواند در تلويزيون نمايش داده شود و تصاوير را به شيوه اي كاربردي تر و جذاب تر در اختيار مخاطبان قرار مي دهد.

از فناوري افزايش تصوير براي حذف نويز تصوير در تلويزيون 50 اينچي سري LG UP7550 استفاده شده است كه به كاربران اجازه مي دهد از تصاوير شفاف استفاده كنند. اين مدل يك زاويه ديد افقي رايگان به بيننده مي دهد ، به اين معني كه بيننده مي تواند خروجي را از گوشه و زواياي تلويزيون بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت تصوير مشاهده كند.

طراحي زيبا از تلويزيون ال جي 50UP7550 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 50 اينچي LG 50UP7550

تلويزيون ال جي 50UP7550 طراحي زيبا و كاربردي دارد. اين تلويزيون داراي ضخامت نازك تر و يك حاشيه باريك است كه هنگام تماشاي برنامه يا فيلم مورد نظر شما ديد بيشتري به شما مي دهد و براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و يك دكوراسيون خاص براي خانه شما ، همچنين در تنظيم اردو در شما فراهم مي كند. مي توانيد تلويزيون را در دو طرف تلويزيون روي ميز بگذاريد بدون اينكه تكان بخورد و از تماشاي فضاي داخلي مورد نظر خود لذت ببريد.

كنترل كننده قوي براي تلويزيون 50 اينچي LG UP7550

قيمت و خريد تلويزيون ال جي UP7550 50 اينچ

استفاده از كنترلر جداگانه بر روي تلويزيون اين مزيت را دارد كه عناصري مانند كيفيت تصوير و صدا بسيار بهتر از تلويزيوني است كه از كنترلر جداگانه استفاده نمي كند. بدين منظور ، تلويزيون ال جي 50UP7550 از پردازنده آلفا نسل پنجم استفاده مي كند كه به آن پردازنده α5 AI 4K نيز مي گويند.

در واقع ، اين پردازنده از هوش مصنوعي داخلي براي هماهنگي جلوه هاي بصري استفاده مي كند و كيفيت تصوير و صدا را بسيار بهبود مي بخشد و حتي برعكس.

اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از ابزاري به نام 4K Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقاء مي يابد ، بنابراين كاربر نيازي به نگراني در مورد كيفيت پايين تصوير ندارد و تصاوير هميشه از بالاترين استاندارد ممكن است به او داده شود.

يكي ديگر از ويژگي هاي خوب كه براي بهبود فضاي داخلي تصوير در اين مدل استفاده شده است AI Brightness Control نام دارد كه به گونه اي كار مي كند كه به طور خودكار نور محيط را تشخيص داده و به طور خودكار تشخيص مي دهد. و ميزان درخشندگي آن. به طور خودكار صفحه را تنظيم مي كند تا با روشنايي اطراف مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال ، هنگام پخش يك صحنه تاريك با استفاده از ويژگي كنترل روشنايي هوش مصنوعي ، روشنايي صفحه به طور هوشمند كاهش مي يابد و در نتيجه به كاربر در هنگام خروجي جزئيات بيشتري در تصوير داده مي شود.

كيفيت صدا در تلويزيون LG UP7550 ، اندازه 50 اينچ

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG UP7550 ، اندازه 50 اينچ

تلويزيون 50 اينچي سري UP7550 ال جي داراي سيستم صوتي دو كاناله با قدرت 20 وات است كه صدايي با كيفيت و وضوح بالا را به شما ارائه مي دهد. مي توانيد از صدايي با كيفيت بالا لذت ببريد.

يكي از ويژگي هاي جذاب تلويزيون ال جي Bluetooth Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد همزمان دو بلندگوي بلوتوث را به تلويزيون متصل كرده و حجم خروجي تلويزيون را افزايش دهيد. اين تلويزيون همچنين داراي فناوري تنظيم صدا AI است كه با توجه به تنظيمات محيطي تلويزيون ال جي با سيستم حذف نويز ، صدا را تنظيم مي كند و نويز اضافي را كاهش مي دهد و صدايي با كيفيت بالاتر را براي شما پخش مي كند.

تلويزيون هوشمند ال جي 50UP7550

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 50UP7550

تلويزيون ال جي داراي سيستم عامل Webos است كه انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختيار شما قرار مي دهد. با استفاده از اين تلويزيون مي توانيد دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كنيد. و برنامه يا فيلم مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر تماشا كنيد. تلويزيون ال جي داراي ThinQ AI است كه عملكردهاي زيادي را در ارتباط با تلويزيون انجام مي دهد.

يكي از مهارت ها تلويزيون ال جي 50UP7550 كه براي زنگ هشدارهاي ورزشي يا زنگ هشدارهاي ورزشي نيز بسيار جذاب است كه ديگر نبايد شما را براي فراموش كردن رويدادهاي مهم ورزشي اذيت كنند ، حتي اگر به گونه اي ديگر به آن نگاه كنيد ، رويدادهاي بزرگ بازي در تلويزيون به عنوان يك اعلاميه براي شما. پورت HDMI 2 و پورت USB 1 كه در آن مي توانيد از كابل USB براي پيدا كردن حافظه داخلي يا هارد اكسترنال خود استفاده كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 50UP7550 سايز 50 اينچ اسمارت 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.